Problemen NAD c368

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambiorix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-04-2021
Hallo iedereen, ik ben nieuw hier en hoop een antwoord te vinden op mijn probleem. Mijn technische kennis van audio apparatuur is quasi nihil, dus ben ik op jullie hulp aangewezen.
Ik probeer het zo simpel mogelijk uit te leggen, dus aub niet lachen 😂.
Ik heb sinds 1,5jaar een NAD c368 versterker. Ik gebruik deze om via wifi muziek te luisteren, een cinema ervaring te creëren via tv en lp's te luisteren op m'n rega. Dit heeft altijd perfect gewerkt tot begin deze week. Als ik de tv opstart, gaat de versterker automatisch aan. Sinds gisteren start hij dus nog steeds, maar ik krijg geen geluid te horen. Als ik via wifi of lp wil luisteren net hetzelfde, geen geluid terwijl op t schermpje te zien is dat het liedje speelt. Ik hoop dat t iets stoms is, maar ik zou het echt niet weten waar t mis is gelopen. Alle kabels steken nog in en heb de stekker al eens uitgetrokken.
Alle hulp is welkom en God zal u lonen 😂
Mvg...

Alle reacties

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-05 18:33
Hoor je wel wat als je een koptelefoon aansluit?
Aangezien deze versterker speaker A en speaker B aansuitlingen heeft, zal je ongetwijfeld ergens in een menu speakers in of uit kunnen schakelen, als je pech hebt staan beide speakergroepen uit.

• Lambiorix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-04-2021
Ik heb het allemaal nagekeken in het menu. Het gekke is dat de speakers A op off stonden en ik ze niet op on gezet kreeg. Ik heb de kabels dan in de ingang van speakers B gestoken en toen werkte het. Optical 1, wat ervoor zorgt dat het geluid uit de tv komt, vind ik nu ook niet meer terug. Nu komt het geluid via BluOS. Ik snap er helemaal niets meer van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JBnl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-04 19:52
Als de c368 aan staat druk tegelijk beide source knoppen op het front in en hou deze dan 3 a 5 seconden vast. De c368 zal dan gereset worden naar fabrieksinstellingen, mocht dat niet helpen dan terug naar de dealer.

Kijk ook even op de nad site of je de laatste software erin hebt zitten.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowan1969
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 06-05-2022
En? Is het probleem al bekend?
Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanceNovells
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-04 11:54
Mocht het nog niet opgelost zijn: mijn c368 heeft de vervelende gewoonte vaak het geluid te muten als ik hem naar een bepaalde bron (zoals de tv) schakel. Na een paar keer met de afstandsbediening het volume veranderen werkt ie weer (dank voor het helpen herinneren dat ik dit weekend eens ga zoeken naar een permanentere oplossing).
Pagina: 1