Icloud lock van Iphone afhalen

Pagina: 1
Acties:
  • 566 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub2003
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 16-11-2020
Hallo, nu ben ik opzoek naar een Iphone met icloud lock erop, maar als ik er nou 1 koop zonder dat ik gegevens of een factuur heb van die Iphone, kan ik de lock er dan wel afhalen of niet, ik heb wel bepaalde dingen gelezen, zoals de DNS veranderen of de IMEI nummer doorgeven aan een online bedrijf, dat zou het probleem kunnen verhelpen.
Maar nu was de vraag is hier iemand misschien bekend mee, en of weet iemand dit zeker of dit kan?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-02 16:04
Nee dat kan niet, bovendien is dat nogal shady; een telefoon heeft tijdens verkoop voornamelijke en lock als ie gestolen is.

in principe kan alles, maar het is gewoon geen goed idee en je werkt de zwarte markt in de hand

[ Voor 106% gewijzigd door johnkeates op 29-09-2020 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Kan enkel Apple, online bedrijven die beloven het te kunnen hebben of de magische graal gevonden of zijn fantasten >:)

[ Voor 77% gewijzigd door DePaul op 29-09-2020 21:42 ]

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Gaat niet lukken. Maar waarom zoek je een telefoon met lock? Zal goedkoop zijn, maar is eigenlijk alleen nuttig voor de onderdelen en de kans dat je iets heelt is vrij groot. Ik zou er niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:18
Er zijn bedrijven die icloud locks kunnen "verwijderen". Volgens mij deden ze dat door de eeprom/flash chip te flashen of vervangen met een niet-protected firmware. Je kunt niet bij de originele data, maar je kan er een werkende telefoon voor terugkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Kan niet tenzij het een heel oud model is.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dacht dat ik wel duidelijk was toen in het vorige topic sloot: we gaan hier niet helpen met het omzeilen van een beveiliging. Hoe je de activatieslot uit kunt schakelen kun je vinden in het support artikel van Apple. Mocht de verkoper hier niet aan willen of kunnen meewerken, dan heb je pech gehad.

Dit topic gaat iig op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.