Wat is de Beste CdRw

Pagina: 1
Acties:

• Rudy_X
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2013
Hoi allemaal.

Ik zoek een goede en snelle Cd-(her)schrijver. Ik heb een budget tussen de fl200,- en fl300,-.

Welke is in die prijsklasse de beste??

alvast bedankt

Pc: Geen :(

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-04 16:00

Flexx

This side up

Zoek maar raak

TIP: Lite-On 16/10/40 (Retail) FL 289,-

• Rudy_X
Jah. ik weet dat je daar van alles kunt zoeken. Ik heb zelf nog geen brander gehad dus ik kan uit ervaring ook niet zo 1-2-3 zeggen wat de beste is. a-open / philips / lite-on E.D

Ik zoek mensen die een brander hebben en waarmee ze ZEER dik tevreden mee zijn. en dan kijken welk merk zodat ik strax niet een brander heb die na 10x brander kapot gaat of weet ik veul andere mankementen.

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 13:41 schreef Rudy_X het volgende:
Ik zoek mensen die een brander hebben en waarmee ze ZEER dik tevreden mee zijn. en dan kijken welk merk zodat ik strax niet een brander heb die na 10x brander kapot gaat of weet ik veul andere mankementen.
Ik zou zeggen zoek even, of je kan ook wachten tot mensen gaan roepen van 'ik heb een x merk en die fikt perfect' maar daar heb je toch ook weinig aan dacht ik.

De search maakt je wat wijzer.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op vrijdag 10 augustus 2001 13:41 schreef Rudy_X het volgende:
Jah. ik weet dat je daar van alles kunt zoeken. Ik heb zelf nog geen brander gehad dus ik kan uit ervaring ook niet zo 1-2-3 zeggen wat de beste is. a-open / philips / lite-on E.D

Dan nog heb je de kans dat toevallig die brander het bij jou niet lekker doet..

Er bestaat helaas geen 100% tevredenheidsgarantie

• Rudy_X
Tja. er bestaat natuurlijk altijd een kans dat de brander een klote ding is. maar ik dacht dat er gewoon een merk was dat boven alles stond. bv 80% heeft een lite-on en zijn er dik tevreden mee en 20% de rest. dan weet ik dus dat lite-on bijvoorbeeld een goed merk is. zoiets bedoelde ik.

Verwijderd

Na tien x branden kapot kan met elke branden daarom heb je ook 1 jaar garantie.

• eX0duS
  • Laatst online: 22-04 22:37
Ik heb de AOpen 1232Pro. Een zeer goed fikkertje, zeker voor deze prijs: 260 gulden bij Mycom of bij Aragorn in Eindhoven. En dat is geen geld: 12x branden, met justlink, software, IDE kabels alles dus. Nog geen een cd is mislukt :)

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Ik weet niet of je support belangrijk vind, maar bijvoorbeeld plextor (boven je budget zie ik, maar als voorbeeld) heeft een hele goede support. Mijn tweedehands 121032s kaputt, ik bel, en drie uur later staat er een koerier voor de deur om hem op te halen.
Drie dagen later gerepareerd terug :)

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

LiteON LiteON LiteON LiteON LiteON LiteON LiteON LiteON LiteON LiteON LiteON LiteON LiteON LiteON LiteON LiteON LiteON LiteON LiteON LiteON LiteON LiteON LiteON LiteON
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:P

Verwijderd

Ik heb een Philips 8x4x32 waar ik erg tevreden over ben (al stuk of 60 CD-tjes mee gefikt) ondanks dat de computer-spullen van Philips hier regelmatig (onterecht) afgezeken worden. Deze writer heeft echter geen burnproof of een soortgelijk systeem. Volgens mij heeft de nieuwe Philips dat wel (12x8x32) maar dat weet ik niet zeker. Succes

Verwijderd

ik denk dat je gezien de reply's gewoon kunt stellen dat er geen slechte fikkers meer zijn, ik heb zelf een a-open 12x10x32 (1232) zonder justlink, geen pro of zoiets, doet het voor mij perfect, ik denk dat het ook afhankelijk is van je systeem, met mijn dual 1ghz scsi systeem heb ik helemaal geen justlink of burnproof nodig, ik kan met clone cd op 12 speed een cd tje fikken tijdens het spelen van operation flashpoint~:9, en dit is toch een spel met een recommendatie voor een p3 600.

RGZ

Mash

Verwijderd

Plextor zit 200,- BOVEN je budget, maar rulez, fikt alle cds goed, nog geen een mislukt :)

Verwijderd

De beste branders zijn die van Plextor. Punt.
Misschien dat je er zoeen 2e hand kunt krijgen. Nieuw zitten ze vet boven je budget.

• mellowpimp
  • Niet online
idd plextor is beste dan hp. maar aangezien je een budget heb
Samsung Rewriter 16/10/32 IDE ƒ 335.00
LiteOn 12x10x32 CDRew IDE Fl. 299,00
Aopen 12x10x32 CDRew IDE Fl. 299,00
zou ik zoiets nemen.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:21

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op vrijdag 10 augustus 2001 13:37 schreef Flexx het volgende:
Zoek maar raak

PCies...

Liteon werkt perfect, alleen de software is niet erg n00b resistant. Dus als je onder die groep valt, koop dan een HP oid ;)

Anders LiteOn! Ow, er zijn die-hards die liever plextor hebben, vanwege de naam en 2jr garantie. Aangezien die dingen bij mij toch altijd binnen het jaar de deur uit gaan maakt dat voor mij niets uit.

Succes!

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-04 19:34

Copyman

Dode muis

Op vrijdag 10 augustus 2001 13:37 schreef Flexx het volgende:
Zoek maar raak

Jep, ik zou ZEER ZEKER voor deze brander gaan! ;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• pvr
  • Laatst online: 17-04 07:26

pvr

Bij vraag en aanbod staat een Plextor tekoop.En dat is de beste brander die er is.

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-04 19:24
Met jou budget kan je een Lite On nemen.

Ik pas een philips cdrw 804k 32/8/4 KIT versie

voor maar 200,- bij informatique.

ik heb er nog niet zoveel cd's mee gebrand, maar de problemen die sommige mensen noemde heb ik iig niet gehad.

Ik had voor de lite on gegaan.
Pagina: 1