Pc: Geen :(
Ik zoek mensen die een brander hebben en waarmee ze ZEER dik tevreden mee zijn. en dan kijken welk merk zodat ik strax niet een brander heb die na 10x brander kapot gaat of weet ik veul andere mankementen.
Verwijderd
Ik zou zeggen zoek even, of je kan ook wachten tot mensen gaan roepen van 'ik heb een x merk en die fikt perfect' maar daar heb je toch ook weinig aan dacht ik.Op vrijdag 10 augustus 2001 13:41 schreef Rudy_X het volgende:
Ik zoek mensen die een brander hebben en waarmee ze ZEER dik tevreden mee zijn. en dan kijken welk merk zodat ik strax niet een brander heb die na 10x brander kapot gaat of weet ik veul andere mankementen.
De search maakt je wat wijzer.
Dan nog heb je de kans dat toevallig die brander het bij jou niet lekker doet..Op vrijdag 10 augustus 2001 13:41 schreef Rudy_X het volgende:
Jah. ik weet dat je daar van alles kunt zoeken. Ik heb zelf nog geen brander gehad dus ik kan uit ervaring ook niet zo 1-2-3 zeggen wat de beste is. a-open / philips / lite-on E.D
Er bestaat helaas geen 100% tevredenheidsgarantie
Drie dagen later gerepareerd terug
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Verwijderd
RGZ
Mash
Verwijderd
Misschien dat je er zoeen 2e hand kunt krijgen. Nieuw zitten ze vet boven je budget.
Samsung Rewriter 16/10/32 IDE ƒ 335.00
LiteOn 12x10x32 CDRew IDE Fl. 299,00
Aopen 12x10x32 CDRew IDE Fl. 299,00
zou ik zoiets nemen.
PCies...Op vrijdag 10 augustus 2001 13:37 schreef Flexx het volgende:
Zoek maar raak
TIP: Lite-On 16/10/40 (Retail) FL 289,-
Liteon werkt perfect, alleen de software is niet erg n00b resistant. Dus als je onder die groep valt, koop dan een HP oid
Anders LiteOn! Ow, er zijn die-hards die liever plextor hebben, vanwege de naam en 2jr garantie. Aangezien die dingen bij mij toch altijd binnen het jaar de deur uit gaan maakt dat voor mij niets uit.
Succes!
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.
Jep, ik zou ZEER ZEKER voor deze brander gaan!Op vrijdag 10 augustus 2001 13:37 schreef Flexx het volgende:
Zoek maar raak
TIP: Lite-On 16/10/40 (Retail) FL 289,-
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
Ik pas een philips cdrw 804k 32/8/4 KIT versie
voor maar 200,- bij informatique.
ik heb er nog niet zoveel cd's mee gebrand, maar de problemen die sommige mensen noemde heb ik iig niet gehad.
Ik had voor de lite on gegaan.