Ik was mijn harde schijf even aan het benchen met HD-Tach 2.61 onder Win2k (lezen en schrijven), alles liep nog vlekkeloos, maar ik had een vrachtje achtergrond-programma's afgesloten, dus ik startte hem even opnieuw op.
BOOT DISK FAILLURE!!!!!
Ik kon niet meer in mij HD komen, de bios herkent hem nog wel maar Windows niet meer. Ik dacht, laat ik hem eens in de pc van mijn vader duwen (heb ik al zo vaak gedaan) en kijk of ik via zijn pc toegang tot mijn schijf kan krijgen. Niet dus, windows ziet hem niet eens, oftewel, dit is dus gruwelijk k*t, want dan is 20 GB (van de 30GB totale schijfruimte) niet meer te bereiken en misschien kan ik wel nooit meer mijn schijfje gebruiken
Wie weet een oplossing, het liefste wil ik eerst mijn data terug (liever niet via een Data-Recovery Bedrijf). Mocht dat niet meer lukken, dan moet ik denk ik iets van Low-Level Format toepassen (weet alleen niet hoe dat moet).
Systeem gegevens:
Seagate Barracuda II 30GB
Abit BH6
Celeron 300A@464
256mb geheugen
Canopus 2500 Spectra
Seagate Medialist Pro 6.4GB (deze doet het nog, staat vol met mp3's)
verder nog wat hardware (maar niet echt belangrijk nu)
Dual-boot: Win98SE en Win2000
BOOT DISK FAILLURE!!!!!
Ik kon niet meer in mij HD komen, de bios herkent hem nog wel maar Windows niet meer. Ik dacht, laat ik hem eens in de pc van mijn vader duwen (heb ik al zo vaak gedaan) en kijk of ik via zijn pc toegang tot mijn schijf kan krijgen. Niet dus, windows ziet hem niet eens, oftewel, dit is dus gruwelijk k*t, want dan is 20 GB (van de 30GB totale schijfruimte) niet meer te bereiken en misschien kan ik wel nooit meer mijn schijfje gebruiken
Wie weet een oplossing, het liefste wil ik eerst mijn data terug (liever niet via een Data-Recovery Bedrijf). Mocht dat niet meer lukken, dan moet ik denk ik iets van Low-Level Format toepassen (weet alleen niet hoe dat moet).
Systeem gegevens:
Seagate Barracuda II 30GB
Abit BH6
Celeron 300A@464
256mb geheugen
Canopus 2500 Spectra
Seagate Medialist Pro 6.4GB (deze doet het nog, staat vol met mp3's)
verder nog wat hardware (maar niet echt belangrijk nu)
Dual-boot: Win98SE en Win2000
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II