Gisteren heb ik een nieuwe tv gekocht, de Samsung Q64T (2020). Hierop heb ik de laatste updates en Spotify geïnstalleerd. Maar Spotify Connect werkt alleen als ik de app op mijn tv heb geopend. Als ik de Spotify-app sluit, kan ik mijn tv niet meer terugvinden op mijn telefoon (Samsung Galaxy S20, ook de laatste updates).
Ik gebruik hetzelfde wifi-netwerk en account en heb ook geprobeerd "Alleen lokale apparaten weergeven" in / uit te schakelen.
Wat heb ik verkeerd gedaan of is het niet meer mogelijk om met Spotify te casten zonder de app eerder geopend te hebben? Heb deze vraag namelijk al op het forum van Spotify gesteld, echter kreeg ik hier helaas geen reacties op..
Ik gebruik hetzelfde wifi-netwerk en account en heb ook geprobeerd "Alleen lokale apparaten weergeven" in / uit te schakelen.
Wat heb ik verkeerd gedaan of is het niet meer mogelijk om met Spotify te casten zonder de app eerder geopend te hebben? Heb deze vraag namelijk al op het forum van Spotify gesteld, echter kreeg ik hier helaas geen reacties op..
[ Voor 3% gewijzigd door xl3ruise op 29-09-2020 18:26 ]