Hallo,
Ik dacht, toch hier maar eens vragen;
Ben aan het kijken naar een Blu-ray brander en kwam de BH16NS55 tegen.
Echter op verschillende webshops staan er diverse types
, om er een paar te noemen:
BH16NS55.AHLU10B
BH16NS55.AUAR10B
BH16NS55.AHLR10B
BH16NS55.AUAU
Maar wat is nu precies het verschil?
Bij een bekende webshop (noem bewust niet de naam) hier naar gevraagd, en kreeg als antwoord dat ze geen adviseurs zijn en dat ze ook geen persoonlijk advies geven. Hmmm ... wat moet ik hiervan denken - de typische dozen schuivers?
Maar goed, volgens mij is de BH16NS55 een combinatie van Hitachi en LG, maar ook daar vind ik niets over wat nu de verschillen zijn. Want de prijzen variëren nogal van zeg 75 euro tot ver boven de 100 euro.
Heb overigens ook nog bij een andere webshop de vraag uitgezet, maar nog geen reactie ontvangen.
Of zijn er mensen die aangeven dat ik beter een andere Blu-ray brander kan kopen?
Zie ook veel ASUS branders, maar helaas ben ik niet ze weg van dit merk (na wat slechte ervaringen).
PS ... waarom eigenlijk al die types?
Ik hoor het graag ....
Matthijs
Ik dacht, toch hier maar eens vragen;
Ben aan het kijken naar een Blu-ray brander en kwam de BH16NS55 tegen.
Echter op verschillende webshops staan er diverse types

BH16NS55.AHLU10B
BH16NS55.AUAR10B
BH16NS55.AHLR10B
BH16NS55.AUAU
Maar wat is nu precies het verschil?
Bij een bekende webshop (noem bewust niet de naam) hier naar gevraagd, en kreeg als antwoord dat ze geen adviseurs zijn en dat ze ook geen persoonlijk advies geven. Hmmm ... wat moet ik hiervan denken - de typische dozen schuivers?
Maar goed, volgens mij is de BH16NS55 een combinatie van Hitachi en LG, maar ook daar vind ik niets over wat nu de verschillen zijn. Want de prijzen variëren nogal van zeg 75 euro tot ver boven de 100 euro.
Heb overigens ook nog bij een andere webshop de vraag uitgezet, maar nog geen reactie ontvangen.
Of zijn er mensen die aangeven dat ik beter een andere Blu-ray brander kan kopen?
Zie ook veel ASUS branders, maar helaas ben ik niet ze weg van dit merk (na wat slechte ervaringen).
PS ... waarom eigenlijk al die types?
Ik hoor het graag ....
Matthijs