Wijzigen donkere achtergrond YouTube, maar zonder inloggen!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Topicstarter
Sinds vandaag verschijnen mijn YouTube filmpjes opeens tegen een zwarte achtergrond in mijn browser (Firefox). Volgens Google kan ik die "dark mode" uitzetten/ aanpassen via het instellingsmenu, maar daarvoor moet ik wel eerst inloggen op Google. :-(

Ik wil echter niet ingelogd zijn bij Google, want ik heb een hekel aan hun data-gegraai. Bovendien was er tot voor kort ook geen noodzaak toe. Sinds enige tijd krijg ik trouwens ook steeds een pop-up wanneer ik YouTube voor het eerst die dag open met de vraag om in te loggen. Ik klik dat natuurlijk steeds weg, maar ben nu bijna geneigd te denken dat Google me op deze manier probeert te dwingen om toch bij ze in te loggen. Ik wil graag weer terug kan naar een normale witte achtergrond bij mijn Youtube filmpjes.

Gek genoeg heb ik trouwens nog wel een witte achtergrond bij enkele YouTube tabbladen die al dagen of weken geleden geopend waren. Elk nieuw geopend tabblad voor Youtube.com opent helaas tegen zo'n zwarte achtergrond.

Zijn er meer mensen met deze ervaring? Weet iemand hiervoor een workaround waarbij je niet hoeft in te loggen bij Google?

Beste antwoord (via choogen op 29-09-2020 17:02)

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:14
Rechtsboven op de 3 puntjes klikken, en kiezen voor weergave licht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lRN38eTi1e3c5fr0PUjr6PeuqVQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9ydoN7d6HeYcFGGn22HUw0bt.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:14

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lRN38eTi1e3c5fr0PUjr6PeuqVQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9ydoN7d6HeYcFGGn22HUw0bt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Topicstarter
absrnd schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:01:

[Afbeelding]
Bedankt, dit was de oplossing inderdaad! Bij mij stond er onder het kopje Weergave: Apparaatthema.
Geen idee wat Apparaatthema is, maar de andere opties waren inderdaad Licht thema en Donker thema.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:12
choogen schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:05:
[...]

Bedankt, dit was de oplossing inderdaad! Bij mij stond er onder het kopje Weergave: Apparaatthema.
Geen idee wat Apparaatthema is, maar de andere opties waren inderdaad Licht thema en Donker thema.
Appraatthema is wat je PC aangeeft wat hij het liefst wil als kleur. Je pc geeft dus zelf aan aan youtube dat hij donker prefereert