L.S.,
https://tweakers.net/moed...yMjXQUSooykxO9c3MU7IyqAUA
Ik zou graag de checkboxen vervangen zien worden door een ja/nee/default optie.
Bij een ja worden alleen items die voldoen aan het criterium getoond.
Bij een nee worden alleen items die niet aan het criterium voldoen getoond.
Bij default(/null) worden alle items getoond zonder dit criterium te gebruiken.
Één keer klikken/drukken op de checkbox maakt dat de status van de checkbox naar✅ gaat (met auto refresh zoals nu gebeurd).
Nog één keer klikken/drukken maakt dat de status naar ❌gaat.
Nog één keer klikken/drukken maakt dat de status naar default(/null) gaat.
Daarmee kan ik specifieker zoeken naar wat ik wel en niet wil. Nu kan ik niet zoeken naar MoBos die wél van merk X zijn && niet van merk Y zijn. Het is OF alleen items van merk X,Y,Z OF alleen items die NIET van merk X,Y,Z zijn.
Volgens mij kunnen de schuifjes er dan uit (die voor dubbele ontkenningen kunnen zorgen).
Gr Kuus
Edit: deze feature ook bij Prijsdalingen inbouwen zou super zijn. Ik zie regelmatig prijsdalingen van het merk HPE die best wel belacheloos zijn. Als ik dat merk eruit zou kunnen filteren zou dat fijn zijn.
https://tweakers.net/moed...yMjXQUSooykxO9c3MU7IyqAUA
Ik zou graag de checkboxen vervangen zien worden door een ja/nee/default optie.
Bij een ja worden alleen items die voldoen aan het criterium getoond.
Bij een nee worden alleen items die niet aan het criterium voldoen getoond.
Bij default(/null) worden alle items getoond zonder dit criterium te gebruiken.
Één keer klikken/drukken op de checkbox maakt dat de status van de checkbox naar✅ gaat (met auto refresh zoals nu gebeurd).
Nog één keer klikken/drukken maakt dat de status naar ❌gaat.
Nog één keer klikken/drukken maakt dat de status naar default(/null) gaat.
Daarmee kan ik specifieker zoeken naar wat ik wel en niet wil. Nu kan ik niet zoeken naar MoBos die wél van merk X zijn && niet van merk Y zijn. Het is OF alleen items van merk X,Y,Z OF alleen items die NIET van merk X,Y,Z zijn.
Volgens mij kunnen de schuifjes er dan uit (die voor dubbele ontkenningen kunnen zorgen).
Gr Kuus
Edit: deze feature ook bij Prijsdalingen inbouwen zou super zijn. Ik zie regelmatig prijsdalingen van het merk HPE die best wel belacheloos zijn. Als ik dat merk eruit zou kunnen filteren zou dat fijn zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door 5pë©ïàál_Tèkén op 29-09-2020 16:32 ]
Team anti-scalp - wauw..