{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
HARDWARE kennis een beetje op pijl houden kan geen kwaad.
rimm geheugen (rdram pc800) is voor de p4 onderandere.
wat jij is pc2100 oftewel DDR (pc2100).
wel lid zijn van de club maar het toch niet snappen !!!!!!!
LEZEN,LEZEN EN NOG EENS LEZEN
rimm geheugen (rdram pc800) is voor de p4 onderandere.
wat jij is pc2100 oftewel DDR (pc2100).
wel lid zijn van de club maar het toch niet snappen !!!!!!!
LEZEN,LEZEN EN NOG EENS LEZEN
Kan gebeuren dat je het inderdaad niet meer kan volgen..
Maar als je de specs van het bordje bekijkt, zie je dat er DDR geheugen in moet. Dit is ook bekend als PC2100 geheugen.. (daar is trouwens ook nog een langzamere variant van (pc1600 geloof ik), maar die kun je dus beter niet pakken vanwege de 266 MHz bus).
Rimm (oftewel rambus) geheugen is voor de P4 systemen (dat is ook DDR geheugen maar loopt op 800MHz). Dit zal ook niet passen in het bordje waar jij het over hebt!
Overigens kun je in de FAQ het stukje over geheugen eens nalezen.. Dan snap je misschien weer helemaal waar het over gaat: [topic=153156]
Svennies: Beetje rustiger reageren mag ook wel!!
Maar als je de specs van het bordje bekijkt, zie je dat er DDR geheugen in moet. Dit is ook bekend als PC2100 geheugen.. (daar is trouwens ook nog een langzamere variant van (pc1600 geloof ik), maar die kun je dus beter niet pakken vanwege de 266 MHz bus).
Rimm (oftewel rambus) geheugen is voor de P4 systemen (dat is ook DDR geheugen maar loopt op 800MHz). Dit zal ook niet passen in het bordje waar jij het over hebt!
Overigens kun je in de FAQ het stukje over geheugen eens nalezen.. Dan snap je misschien weer helemaal waar het over gaat: [topic=153156]
Svennies: Beetje rustiger reageren mag ook wel!!
Zit te veel op levensbeschouwing etc. mijn kop zit vol klonen en die troep.
Dus chill.
Dus chill.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen