DMXfire 1024 dood?

Pagina: 1
Acties:

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik had dinsdag een DMXfire 1024 gekocht en alles deed het prima tot gisteravond:

ineens liep windows2000 vast (wat niet vaak gebeurd) en daarna wilde mijn pc helemaal niet meer opstarten :( me beeldscherm ging niet meer aan..
na veel dingen geprobeerd te hebben kwam ik erachter dat als ik mijn geluidskaart eruit haal me pc het weer doet... hetzelfde geprobeerd op een andere pc en precies hetzelfde: geen beeld. :(

is me kaart overleden?
trouwens het is op een asus133 met biosversie 1005 en ook geprobeerd op een asus a7v met bios versie 1008

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

IK zou de garantiebewijzen maar opzoeken, heb je toevallig metaalslijpsel of miniscuule draadjes op de kaart liggen ?

• Leipo
  • Niet online
nee hij is helemaal schoon.. hij is dan ook net nieuw en gelukkig heb ik dan ook het garantie bewijs nog :) ga vandaag maar ff terug naar de winkel..

• Leipo
  • Niet online
zoo...ff omgeruild bij dynabyte *reclame :) *
ze deden totaal niet moeilijk om dat ik de bonnetjes nog had en ik er ook bijvertelde dat ik de kaart ook getest had in een andere PC..

de nieuwe doet het wel..alleen kijken voor hoelang, die oude deed het ook 3 dagen..