Toelichting:
Ben recentelijk begonnen bij een dienstverlener met -+ 10 man personeel.
Gezien mijn affiniteit met IT gelijk gerecruteerd om wat IT dingetjes uit te zoeken.
We hebben nu nette dell NUCS maar willen eind dit jaar richting laptops voor alle medewerkers.
Nu aan mij de taak 2-3 voorstellen te doen.
Wat ga je met je laptop doen?
Programma's: medium size excel en vooral heel veel typen (word en online formulieren).
Laptop zal zelden onderweg gebruikt worden(zeker door de oude garde
), is enkel een handige manier om op werk en thuis een computer te hebben.
formaat: 13-14 inch i5 of vergelijkbaar, 8 gig ram, 256 opslag (ssd) 5-8 uur accuduur.
Wat is je budget?
600-1200 PP, er is budget, maar ook verstand binnen het bedrijf. moet ongeveer 3-5 jaar in gebruik blijven
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja vaak mee naar huis en werk, (zeker tijdens corona). Hiervoor is de voorkeur voor een docking station onststaan, het liefst 2(een voor thuis 1 voor werk).
Het liefst hebben we een dock die 2 schermen ondersteund, bedraad internet en de laptop oplaad.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
De HP envy 13 inch ziet er erg net uit en hebben we goede ervaringen mee
Lijkt erop dat de XPS 13 buiten het budget valt (maar wat een mooi ding).
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik zou superblij zijn met advies waar ik onze keuze verder mee kan informeren.
Op het moment is de eerste kandidaat de HP 13" Envy series in combinatie met de DELL Universal D6000.
Maar sta open voor andere opties
!
Groetjes, Businessnerd
Ben recentelijk begonnen bij een dienstverlener met -+ 10 man personeel.
Gezien mijn affiniteit met IT gelijk gerecruteerd om wat IT dingetjes uit te zoeken.
We hebben nu nette dell NUCS maar willen eind dit jaar richting laptops voor alle medewerkers.
Nu aan mij de taak 2-3 voorstellen te doen.
Wat ga je met je laptop doen?
Programma's: medium size excel en vooral heel veel typen (word en online formulieren).
Laptop zal zelden onderweg gebruikt worden(zeker door de oude garde
formaat: 13-14 inch i5 of vergelijkbaar, 8 gig ram, 256 opslag (ssd) 5-8 uur accuduur.
Wat is je budget?
600-1200 PP, er is budget, maar ook verstand binnen het bedrijf. moet ongeveer 3-5 jaar in gebruik blijven
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja vaak mee naar huis en werk, (zeker tijdens corona). Hiervoor is de voorkeur voor een docking station onststaan, het liefst 2(een voor thuis 1 voor werk).
Het liefst hebben we een dock die 2 schermen ondersteund, bedraad internet en de laptop oplaad.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
De HP envy 13 inch ziet er erg net uit en hebben we goede ervaringen mee
Lijkt erop dat de XPS 13 buiten het budget valt (maar wat een mooi ding).
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik zou superblij zijn met advies waar ik onze keuze verder mee kan informeren.
Op het moment is de eerste kandidaat de HP 13" Envy series in combinatie met de DELL Universal D6000.
Maar sta open voor andere opties
Groetjes, Businessnerd