Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowns
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 06-08 08:47
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Een merk dat een deurbel met POE, niet noodzakelijk met opslag kan leveren, dat ook buitencamera's kan leveren. Voorkeur gaat uit naar 1 merk ipv van alles wat te hangen.

Wat is je budget?
Betaalbaar, budget is ruim genoeg om deftig een particuliere oplossing te vinden

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Camerabeelden rondom huis die geactiveerd worden bij beweging, de deurbel moet via de tablet in huis beelden doorgeven en bij voorkeur ook op mijn mobiel als ik weg ben. Bij voorkeur 1 merk om het aantal applicaties te beperken.

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb nu wat spullen van Ubiquity, en wou graag daar ook de camera's van aanschaffen. Alleen is die deurbel niet voor POE beschikbaar, en dat is geen oplossing voor mij.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zoek een deurbel met camera, hoeft geen beelden op te slaan. Dat wil ik combineren met camera's rondom het huis en een deurbel / camera aan de (toekomstige) poort aan straat.

Aan de voordeur is enkel een UTP kabel beschikbaar. Aan de poort aan de straatkant kan nog zowel elektra kabel als utp gelegd worden.

Ik ben dus nu op zoek naar een merk dat liefst zowel de deurbel als de camera's heeft (had graag Ubiquity, maar zie dat dat geen oplossing is als deurbel)

Alvast bedankt voor de reacties.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Le Mol
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik zou deze eens kijken, hij heeft er veel over uitgezocht: YouTube: The one 🔔doorbell🔔 to do it all!

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

• Crowns
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 06-08 08:47
Ga ik even bekijken, bedankt!