Netwerkbeheerder onbekend

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_v87
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-09-2020
Ik heb blokkades op mijn laptop staan die door de netwerkbeheerder zijn geactiveerd.
De laptop is van mij zelf en heb dus geen idee wie de netwerkbeheerder is en hoe ik dit aan kan passen.
Iemand een idee hoe ik er achter kan komen wie de netwerkbeheerder is en hoe ik deze kan aanpassen?
Mvg Patrick

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Opnieuw installeren ? :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-09 11:32
Om wat voor blokkades gaat het?

Is je laptop ooit onderdeel geweest van een domein?

Wat geeft gpresult /R ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_v87
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-09-2020
Ik hen op Youtube een beperkte modus geactiveerd door de netwerkbeheerder. En ik wou een online spel spelen. Dit is ook geblokkeerd door de netwerkbeheerder.

Nu ben ik er net achter gekomen dat de netwerkbeheerder de overkoepelende organisatie is van de school van mijn dochter. Afgelopen schooljaar heeft zij de laatste maanden veel op deze laptop gewerkt voor school. Maar ik heb nooit een bericht gehad dat deze organisatie netwerkbeheerder is geworden, en ik zou hiervoor uiteraard ook geen toestemming geven aangezien dit een Privelaptop is.

Dit kan ik denk ik zelf niet uitschakelen zeker? Hiervoor zal ik zeker contact op moeten nemen met deze organisatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-10 17:25

heuveltje

KoelkastFilosoof

Waarschijnlijk verbind die laptop nu via een VPN naar dat schoolnetwerk.
Die VPN afzetten zou voldoende moeten zijn.

Maar of en hoe dat ingeregeld is, is zonder verdere info niet door ons te bepalen.
Je zou die school eens kuinnen bellen hoe en wat.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:03

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Patrick_v87 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:53:
Ik hen op Youtube een beperkte modus geactiveerd door de netwerkbeheerder. En ik wou een online spel spelen. Dit is ook geblokkeerd door de netwerkbeheerder.

Nu ben ik er net achter gekomen dat de netwerkbeheerder de overkoepelende organisatie is van de school van mijn dochter. Afgelopen schooljaar heeft zij de laatste maanden veel op deze laptop gewerkt voor school. Maar ik heb nooit een bericht gehad dat deze organisatie netwerkbeheerder is geworden, en ik zou hiervoor uiteraard ook geen toestemming geven aangezien dit een Privelaptop is.

Dit kan ik denk ik zelf niet uitschakelen zeker? Hiervoor zal ik zeker contact op moeten nemen met deze organisatie?
Waarschijnlijk staat je dochter nog in een of ander programma ingelogd. Had een tijdje terug ook zoiets toen mijn werklaptop even buiten werking was en ik voor het gemak even op mijn privé-pc was ingelogd op Office365 met mijn zakelijke account. Na uitloggen was alles weer zoals het hoorde te zijn.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Pagina: 1