Belangrijke features selecteren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thegve
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 08:23
Ik ben momenteel een nieuwe monitor aan het uitzoeken, daarvoor zijn er voor mij een aantal eigenschappen belangrijk, enkele staan bovenaan (prijs), en enkele wat lager.
Het zou fijn zijn als ik dmv een vinkje of 'sterretje' die features bovenaan zou kunnen pinnen. Ik wil wel een superhoog iets van eigenschap X, mits de prijs niet te gek word. Ik ben nu vrij veel omhoog en omlaag aan het scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boenkeijer
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-05 16:28
thegve schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:08:
Ik ben momenteel een nieuwe monitor aan het uitzoeken, daarvoor zijn er voor mij een aantal eigenschappen belangrijk, enkele staan bovenaan (prijs), en enkele wat lager.
Het zou fijn zijn als ik dmv een vinkje of 'sterretje' die features bovenaan zou kunnen pinnen. Ik wil wel een superhoog iets van eigenschap X, mits de prijs niet te gek word. Ik ben nu vrij veel omhoog en omlaag aan het scrollen.
Om welke reden zou je ze bovenaan willen hebben staan? Anders dan dat je ze belangrijk zijn voor jou :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:05

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Op welke pagina? Hier bedoel je: https://tweakers.net/monitoren/vergelijken/

Je kan filters die je niet interessant vindt al inklappen, dat scheelt wellicht al een boel gescroll?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegve
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 08:23
Op deze pagina:
https://tweakers.net/pric...6;1561204;1584748;920655/

Ik was op enkele properties aan het vergelijken, toch 1 uit mijn 'shortlist' verwijderen, andere toevoegen, uitgebreide review ergens erbij zoeken, je kent het wellicht.

Zeker als ik later terugkom op deze pagina was het een handige feature geweest. Ik zie nu dat ik ook op die pagina 'groepen' kan inklappen, maar dat is wat grofmazig.

Het is een 'tweak' in mijn ogen, natuurlijk kan ik zo ook werken, maar het zou voor mij een welkome handigheid zijn.
Ik was geinterresseerd in prijs, resolutie,paneeltype, schermdiagonaal, gewicht, geleverd vermogen via USB-C. Dat staat verspreid over de hele pagina.