Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huis tuin en keuken pc voor die papa. Voornamelijk office, browsen, muziek afspelen en wat films bekijken.
Misschien in de tijd een licht spel, aangezien hij ook met pensioen gaat.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 lijkt me genoeg, mag meer zijn als dit het waard is..
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur gaat mee, heeft net een nieuw full hd scherm van 32" uit mijn hoofd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet direct, altijd goeie ervaring gehad met intel, maar AMD schijnt nu de top te zijn, is voor mij allemaal al een tijd geleden dus ik laat me verassen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Meeste bang for buck..
Ga je overklokken?
Totaal niet
Wat verwacht je van ons?
Of dit systeem allemaal netjes op elkaar aansluit.. Ik verwacht dat de videokaar veel te overkill is..
Zijn oude systeem is prima, een intel core i5 2500K, maar hij heeft in zijn hoofd dat ie wat nieuws moet, dus dan doen we dat maar:)
Huis tuin en keuken pc voor die papa. Voornamelijk office, browsen, muziek afspelen en wat films bekijken.
Misschien in de tijd een licht spel, aangezien hij ook met pensioen gaat.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 lijkt me genoeg, mag meer zijn als dit het waard is..
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur gaat mee, heeft net een nieuw full hd scherm van 32" uit mijn hoofd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet direct, altijd goeie ervaring gehad met intel, maar AMD schijnt nu de top te zijn, is voor mij allemaal al een tijd geleden dus ik laat me verassen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Meeste bang for buck..
Ga je overklokken?
Totaal niet
Wat verwacht je van ons?
Of dit systeem allemaal netjes op elkaar aansluit.. Ik verwacht dat de videokaar veel te overkill is..
Zijn oude systeem is prima, een intel core i5 2500K, maar hij heeft in zijn hoofd dat ie wat nieuws moet, dus dan doen we dat maar:)
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 184,- | € 184,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 Elite | € 127,95 | € 127,95 |
| 1 | Videokaarten | Gainward GeForce GTX 1650 D6 Ghost OC | € 152,35 | € 152,35 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design CORE 2500 | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,68 | € 49,68 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Optische drives | Lite-On IHAS124 | € 12,73 | € 12,73 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 500W | € 65,90 | € 65,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 54,90 | € 54,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 755,40 | ||
[ Voor 15% gewijzigd door J.Thermaltaker op 29-09-2020 17:44 ]