Nu OLED kopen of wachten tot Black Friday?

Pagina: 1
Acties:
  • 684 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dk1200
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-08-2021
Hoi!

Ik ben in de markt voor een nieuwe tv.

Hier is kort wat ik zoek:
- Tv van rond de €1200
- 4K
- Met HDMI 2.1
- Toekomstbestendig (PS5 games op 120HZ kunnen spelen, HDMI 2.1 en HDR 10 / HDR 10+ of hoger zoals Dolby vision)

Nu zou ik graag een OLED willen. Mede vanwege ervaringen bij andere mensen met een OLED maar daar hangt natuurlijk ook een prijskaartje aan.

Nu ligt de LG OLED55CX6LA net wat te ver buiten mijn budget maar dit lijkt me wel echt een goede tv.

Heeft het dan zin om af te wachten tot Black Friday? Gezien de CX dan mogelijk in prijs is gezakt of beter nu kiezen voor een LG OLED B9 SLA / PLA zolang deze nog bij enkele winkels beschikbaar zijn?

Ik zit niet per se vastgeklampt aan LG dus als je een andere goede TV weet. Suggesties zijn altijd welkom :)

Alvast bedankt voor de hulp!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

Dit topic heeft mijns inziens niet echt een toekomst. Voorspellen wat er Black Friday gaat gebeuren kan niemand. Je kan de prijzen van vorig jaar checken in [Zero Tolerance][Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2 maar resultaten geven geen garantie voor de toekomst. Hebben we nog het puntje van andere TV's aanraden, dat is ook niet hoe het op GoT werkt, we verwachten hier iets in de vorm van eigen inzet. Denk in dit geval bijvoorbeeld aan een short list.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.