samsung C430W zwart-wit printen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dellete
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07-09 21:26
Hallo,

Met mijn imac gebruik Ik een samsung C430W printer en al even zoek ik hoe ik altijd zwart-wit printen kan inschakelen.

Soms is dit al van bij een printdialoog (cmd + P) mogelijk, zoals bvb bij het printen vanuit mijn browser bij googlemaps (zie link afbeelding 'opera'). Maar vaak ook niet, zoals bvb printen vanuit MS Word (zie link afbeelding 'word')

Ik heb de laatste driver geïnstalleerd en heb ook de laatste versie van Catalina (10.15.7) maar kan nu zelfs het programma 'Samsung Easy Printer Manager', waarin ik dit waarschijnlijk kan realiseren, niet openen.
Ik krijg telkens een foutmelding (zie link afbeelding 'opera'). Ook na 2x un-installeren gecombineerd met de mac te herstarten.

Via support.hp.com (eigenaar van samsung printer) kan ik ondersteuning krijgen, maar enkel telefonisch: ik krijg niemand aan de lijn.

Heeft iemand hier ervaring met dit probleem? Of weet iemand hoe ik bij het printen kan opteren voor zwart-wit?

Bij voorbaat bedankt :)

PS: ik heb nog 20 dagen garantie op het toestel, maar ik vermoed dat dit niet geldt voor een driver die niet werkt?

https://drive.google.com/...YlupeNdi9ckMoD2A1MBImcTfS

[ Voor 49% gewijzigd door dellete op 29-09-2020 18:24 . Reden: bijlage toevoegen ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dellete
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07-09 21:26
Niemand een idee?