Toon posts:

Servicelevel UPC 0,00000% Post hier je ongenoege

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Alle mensen die slechte ervaringen hebben gehad met UPC.....post hier je frustraties!

IK heb begin juli een aanvraag gedaan bij upc voor telefonie en internet. Zie hier mijn lijdensweg;
-Werd zes keer opgebeld op de afspraak voor de installatie te verzetten. Waarbij ik 6 keer aan ander telefoonnummer kreeg! (is gekoppeld aan de dagen)

Ik dacht nou 6 keer kan gebeuren. Plus waarschijnlijk heb ik dan het ergste gehad....dus niet!!!!!

-Zo eindelijk een afspraak kunnen maken! inmiddels 2 weken later. Om 1200 uur komen. Ik naar mijn werk, kom ik om 1800 terug zijn ze nog steeds bezig.....storing op de kabel! Alle kabels van mijn woonblok doorgemeten maar konden helemaal niets vinden! Wat bleek hadden ze de verkeerde kabel gepakt...de oude upc kabel:z

Moest weer een nieuwe afspraak maken om alles af te maken. Zouden mij terugbellen maar is niet gebeurd!Moest opbellen voor een ieuwe afspraak maar gingen weer moelijk doen. Ik wilde dus alles afblazen tenzij ze een leuk aanbod doen ter composatie van de problemen. Ik zat te denken aan gratis installatiekosten maar nee! Ik kreeg Fl 50-, korting. Niet dus! Alsnog alles afgeblazen en naar de concurrent gestapt, Mxstream! Helemaal een foute keus. Duurt zeker 3 maanden voordat alles rond is! Net zo waardeloos. Toch maar niet gedaan.

Dus besloten om toch upc ter nemen. UPC gebeld en kreeg ik te horen dat ik me weer opnieuw aan moest melden. Daar gaan we weer!

Ik heb me een stuk of 3 keer aangemeld. Maar ze konden mijn gegevens niet invoeren (problemen met het systeem) Maar om het verhaal kort te maken. Ik kon eindelijk een afspraak maken voor 23 aug. Dus ik hehehe eindelijk!

Maar nee hoor "it ain't over till the fat lady sings" Ik werd de volgende dag teruggebeld met de melding dat er weer iets is misgegaan. Ik moest me weer opnieuw aanmelden en kreeg weer een nieuw telefoonnummer( ondertussen de 9e)Plus een nieuwe afspraak! Medewerker zei dat het niet eerder kon dan 28 sept!!!!! Ik echt zeuren, stennis geschopt met als resultaat dat ik ze op 31 aug. komen! Echt veel moeite voor gedaan! Het is nu inmiddels 2 maanden verder en nog steeds geen internet!!!!!!!!

Nu maar hopen dat ze niet weer bellen :(

Het is dat ik geen keus heb anders was ik allang naar een andere provider opgestapt!!!!!

Verwijderd

tja dat komt weleens voor maar ja tis niet anders he ;)
ik heb toen gewoon netjes me briefje op de post gedaan en 3 dagen later belden ze op diezelfde week had ik nog chello.. dus zoals je hoort het kan ook goed gaan en niet alleen maar fout..
tja en over dat van maxstream is logisch dat je je dan opnieuw moet aanmelden bij chello als je opeens denkt iets anders te pakken.

Verwijderd

Topicstarter
Hoelang is dat geleden?

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 12:10 schreef ThaPlayersClub het volgende:
Hoelang is dat geleden?
lang :+ bijna 2 jaar denk ik :+

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 10 augustus 2001 12:10 schreef mafiasven het volgende:

[..]

lang :+ bijna 2 jaar denk ik :+
Tja that explains everything!

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 12:16 schreef ThaPlayersClub het volgende:

[..]

Tja that explains everything!
haha is dat zow :?
khad hier laatst trouwens ook al een discussie over met iemand anders en t blijkt dat t toch niet echt aan chello/upc ligt, omdat namelijk die externe monteurs inhuren in sommige gebieden, waardoor ze afhankelijk zijn van die monteurs :)

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Op vrijdag 10 augustus 2001 12:18 schreef mafiasven het volgende:

[..]

haha is dat zow :?
khad hier laatst trouwens ook al een discussie over met iemand anders en t blijkt dat t toch niet echt aan chello/upc ligt, omdat namelijk die externe monteurs inhuren in sommige gebieden, waardoor ze afhankelijk zijn van die monteurs :)
Klopt, verder heb ik eik nog nooit problemen gehad met UPC.

Verwijderd

Kabel... lastig als je geen keus hebt.

UPC is een prima provider... zolang je ze niet nodig hebt.

En juist de installatie is iets waar je UPC voor nodig hebt.

Hopelijk krijg je uiteindelijk wel een behoorlijke verbinding.

Als je nl problemen krijgt met je bestaande verbinding, of een kassie in je buurt gaat stuk ofzo, reken dan maar weer op twee tot drie maanden vertraging.

Ik heb nu twee jaar UPC (eerst A2000, toen Chello). Meestal is de verbinding redelijk, maar iedere drie maanden als je net weer wat vertrouwen hebt, heb je zo rustig twee weken een 14K4 verbinding :(.

't Wordt hoog tijd dat iemand UPC nederland (TV, telefoon en internet) eens overneemt.

Oke, tis een risico, maar de aandelen zijn wel errug goedkoop. Alleen nog eventjes los weken van grote UPC-mama in USA.

Krijgen we in Zaandam eindelijk weer eens CNN, Eurosport en Discovery!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

[b]Echt veel moeite voor gedaan! Het is nu inmiddels 2 maanden verder en nog steeds geen internet!!!!!!!!

Nu maar hopen dat ze niet weer bellen :(

Het is dat ik geen keus heb anders was ik allang naar een andere provider opgestapt!!!!!
Je hebt et ook niet slim aangepakt, eerst afblazen en dan toch weer inschrijven, vind je het gek? Je had kunnen weten dat MXstream ook lang duurt. Eerst denken dan doen..
Misschien heb je wel teveel stennis geschopt en staan ze er niet om te springen om je alsnog te helpen..

Maar je kunt ook gewoon errug pech hebben gehad ;)

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 12:27 schreef KillerAce_NL het volgende:

[..]

Je hebt et ook niet slim aangepakt, eerst afblazen en dan toch weer inschrijven, vind je het gek? Je had kunnen weten dat MXstream ook lang duurt. Eerst denken dan doen..
Misschien heb je wel teveel stennis geschopt en staan ze er niet om te springen om je alsnog te helpen..
kijk dat wat hierboven staat denk ik dus ook :+
maar zover ik weet zijn ze in andere regio's toch wel behoorlijk snel met het leveren van hun dienst :+
maar scheelt echt per regio..
ooit zal je nog wel chello krijgen..

• JamesTiberius
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-03-2006

JamesTiberius

Feel the magic

Probeer MxStream eens en kies voor het doe-het-zelf pakket! Kinderlijk eenvoudig (heb 1 1/2 uur over de installatie gedaan) en GEEN installatiekosten :)

I laugh in the face of danger ... ... then I hide and wait until it goes away -

Pagina: 1