Hallo,
Gisteren heb ik geprobeerd om mijn iphone 8 te updaten naar IOS 14.0.1.
Dit doe ik via de computer.
Na de gebruikelijke stappen doorlopen van het update proces blijft hij hangen op iPhone voorbereiden op update of komt nar het maken van een backup terug met foutcode 4000.
Deze foutcode is niet terug te vinden bij Apple.
Ik heb even gegoogeld (uiteraard)
In eerste instantie wordt er gezegd: andere kabel, iPhone opnieuw opstarten etc.
Dit heeft mij niet geholpen.
als ik verder lees en specifiek op IOS14 kijk dan komt het vaker voor. Blijkbaar blokkeert de iPhone op de inlogcode en dat het scherm uitgaat na een bepaalde tijd.
Nu kan ik de toegangscode uitzetten. Dit kan helemaal uit of alleen om in de iPhone te komen. Maakt dit nog wat uit.
Als ik de toegangscode uit zet heeft dit dan nog gevolgen voor andere apps?
Kan ik daarna dezelfde toegangscode gebruiken die ik daarvoor ook gebruikten?
Blijven me vingerafdrukken gewoon bewaard?
Als dat allemaal verdwijnt is het dan handiger om het per wifi te updaten? In het verleden was ik daar wat huiverig voor. Ik wil dan wel eerst een backup maken op de pc.
graag jullie mening wat te doen.
Gisteren heb ik geprobeerd om mijn iphone 8 te updaten naar IOS 14.0.1.
Dit doe ik via de computer.
Na de gebruikelijke stappen doorlopen van het update proces blijft hij hangen op iPhone voorbereiden op update of komt nar het maken van een backup terug met foutcode 4000.
Deze foutcode is niet terug te vinden bij Apple.
Ik heb even gegoogeld (uiteraard)
In eerste instantie wordt er gezegd: andere kabel, iPhone opnieuw opstarten etc.
Dit heeft mij niet geholpen.
als ik verder lees en specifiek op IOS14 kijk dan komt het vaker voor. Blijkbaar blokkeert de iPhone op de inlogcode en dat het scherm uitgaat na een bepaalde tijd.
Nu kan ik de toegangscode uitzetten. Dit kan helemaal uit of alleen om in de iPhone te komen. Maakt dit nog wat uit.
Als ik de toegangscode uit zet heeft dit dan nog gevolgen voor andere apps?
Kan ik daarna dezelfde toegangscode gebruiken die ik daarvoor ook gebruikten?
Blijven me vingerafdrukken gewoon bewaard?
Als dat allemaal verdwijnt is het dan handiger om het per wifi te updaten? In het verleden was ik daar wat huiverig voor. Ik wil dan wel eerst een backup maken op de pc.
graag jullie mening wat te doen.