Afstudeerproject : Feature announcements

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iriserb
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 18-10-2020

iriserb

Product stagair
Topicstarter
Beste Tweakers,

‌Ik ben Iris (22 jaar en studeer nu af in communication & multimedia design) en ik ben bezig met mijn afstudeerproject bij Tweakers. Ik doe onderzoek naar hoe feature announcements op de Tweakers website zouden kunnen werken en hoe die eruit zouden moeten zien. Ik ben nu bij mijn laatste fase aangekomen, waarbij ik op zoek ben naar feedback vanuit de community. Mijn bevindingen gaan gebruikt worden op Tweakers, dus het is een uitgerekend moment om daar wat invloed op uit te oefenen!

Graag zou ik met een aantal van jullie mijn prototype willen testen. De voorkeur gaat uit naar videobellen, hierbij kunnen jullie dan het scherm delen waar jullie de prototype op testen. Hiervoor hoeft niet de webcam aan te staan. Ik zou hier graag google meets voor willen gebruiken, hiervoor heb je geen google account voor nodig! Een email adres is hiervoor genoeg.
De usability test zal voornamelijk gaan over de huidige functies op de Tweakers website en nieuwe functionaliteiten. En ook een changelog waarin alle .plan artikelen staan gesorteerd. De usability test zal maximaal 30 minuten duren. Ik ben flexibel in tijden, dus wanneer overdag niet zou uitkomen zou het eventueel ook in de avond kunnen. Zou je mij willen helpen met mijn laatste stuk van mijn afstudeerproject? Laat het dan in dit topic weten, dan stuur ik je een DM.

Ik hoor graag van jullie.

‌Groetjes Iris