Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Led TV, 49 inch (mag evt max 55 inch)
Wat is je budget?
€500-€700
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€500-€700
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Met name gewoon TV kijken en Netflix (films en series)
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Huidige soundbar van Samsung (MS 650) blijft behouden. Er moet een soepelwerkende smart functie op zitten.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zie door de bomen het bos niet meer
Oled is helaas niet mogelijk met dit budget. Met de huidige tv had ik last van vertical banding dit wil ik voorkomen.
Mogelijke opties zijn de:
-Samsung QE50Q67T
-Sony KD-49XH8096
-LG 49NANO866NA
Maar ik laat mij graag adviseren :)!
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Geen voorkeur!
Welke vragen heb je hier nog over? Nvt
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Mijn zoontje (2 jaar) heeft gister de huidige tv onder handen genomen met een stuk speelgoed, zie foto. Helaas van de Samsung UE49NU7100 dit minder leuk...
Kortom, ik ben op zoek naar een nieuwe TV van rond de €500 tot €700. Enorm veeleisend ben ik niet, ik game niet. Alvast bedankt voor jullie hulp.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Led TV, 49 inch (mag evt max 55 inch)
Wat is je budget?
€500-€700
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€500-€700
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Met name gewoon TV kijken en Netflix (films en series)
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Huidige soundbar van Samsung (MS 650) blijft behouden. Er moet een soepelwerkende smart functie op zitten.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zie door de bomen het bos niet meer
Mogelijke opties zijn de:
-Samsung QE50Q67T
-Sony KD-49XH8096
-LG 49NANO866NA
Maar ik laat mij graag adviseren :)!
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Geen voorkeur!
Welke vragen heb je hier nog over? Nvt
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Mijn zoontje (2 jaar) heeft gister de huidige tv onder handen genomen met een stuk speelgoed, zie foto. Helaas van de Samsung UE49NU7100 dit minder leuk...
Kortom, ik ben op zoek naar een nieuwe TV van rond de €500 tot €700. Enorm veeleisend ben ik niet, ik game niet. Alvast bedankt voor jullie hulp.
:strip_exif()/f/image/itxROG79Fc85vjTRITukZ8Tg.jpg?f=fotoalbum_large)