Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil op hoge kwaliteit en goede snelheid FPS games kunnen spelen en games zoals assasins creed, gta V etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn butget is 2000 euro. Dit is inc. een monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
]Nee ik wil gaan voor een compleet nieuwe setup.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn systeem van men dromen is natuurlijk gewoon het beste van het beste en het super vet eruit ziet, dit zit alleen ver buiten men budget.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren, als het goed werkt is het prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag dat de pc er netjes en mooi uitziet (dit is natuurlijk preference). De pc moet ook compleet stil zijn (een heel klein beetje geluid is natuurlijk niet erg).
Ga je overklokken?
Nee ik heb geen ervaring met overclocken maar als het systeem het aan kan ga ik er zeker onderzoek naar doen om te overclocken.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten wat jullie van deze pc build vinden en wat er misschien beter kan. Ik heb wat verstand van pc's maar niet al te veel. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Dit is de pc build, de 2070 die er in zit, word vervangen door een 3070. Ik heb deze er even in gedaan om prijs te vergelijken. Ik hoop dat jullie er wat feedback op kunnen geven.
Ik wil op hoge kwaliteit en goede snelheid FPS games kunnen spelen en games zoals assasins creed, gta V etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn butget is 2000 euro. Dit is inc. een monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
]Nee ik wil gaan voor een compleet nieuwe setup.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn systeem van men dromen is natuurlijk gewoon het beste van het beste en het super vet eruit ziet, dit zit alleen ver buiten men budget.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren, als het goed werkt is het prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag dat de pc er netjes en mooi uitziet (dit is natuurlijk preference). De pc moet ook compleet stil zijn (een heel klein beetje geluid is natuurlijk niet erg).
Ga je overklokken?
Nee ik heb geen ervaring met overclocken maar als het systeem het aan kan ga ik er zeker onderzoek naar doen om te overclocken.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten wat jullie van deze pc build vinden en wat er misschien beter kan. Ik heb wat verstand van pc's maar niet al te veel. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 290,- | € 290,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 185,- | € 185,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 495,- | € 495,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Elite Zwart | € 152,90 | € 152,90 |
| 1 | Monitoren | LG 27GN750 Rood, Zwart | € 331,51 | € 331,51 |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X42 (met AM4 support) | € 102,90 | € 102,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2Z3600C18 | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 750 Full Modular | € 91,- | € 91,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 100,40 | € 100,40 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.813,61 | ||
Dit is de pc build, de 2070 die er in zit, word vervangen door een 3070. Ik heb deze er even in gedaan om prijs te vergelijken. Ik hoop dat jullie er wat feedback op kunnen geven.