Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil een game pc samen stellen waar ik die nieuwste games gemakkelijk op kan draaien. ook wil ik dat ik naar de toekomst nog de optie heb om het syteem up to date te houden. mijn huidige pc kan ik niet upgraiden omdat het moederbord niet de juiste slots heeft heb ik mij laten vertellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat betreft een maximum bedrag lijkt mij 1000 euro een mooi streven, dit staat niet helemaal vast. Zolang 1400p/144Hz met de huidige games maar haalbaar is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsenbord muis monitor en dergelijken. dus hier gaat het mij puur om de pc zelf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
volledige computer
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles. wel zou ik graag willen weten wat de verschillen in procesor zijn. wat is het groten verschil tussen intel en amd
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
een zo stil mogelijken setup is een pre. (hiervoor wil ik best wat meer neerleggen)
ook de mogelijkheid om in de toekomst upgraids toe te kunnen passen.
Ga je overklokken?
hier heb ik 0 verstand van. maar zou een optie kunnen zijn om rekening mee te houden
Wat verwacht je van ons?
ik heb vooral wat hulp nodig met het opstarten om alles uit te zoeken wat moet ik absoluut niet pakken en wat juist wel. ook zou ik het 1 en ander willen weten over de merken die beschikbaar zijn en wat hierin de grote verschillen zijn. ik heb geen haast met het uitzoeken van alles dus mocht er binnen kort iets nieuws uitkomen wat de prijzen drukt wil ik daar best op wachten.\
huidig systeem
AMD FX(tm)-6300-sic-core procesor 3.5ghz
16 gb ram ( ik zie 2 x een rode hyperx kaart er in zitten en 1 x een heel simpel printje)
moederbord msi 970 GAMING (MS-7693)
nvidia gforce gtx 750TI
sharkoon wpm500 bronze
nieuw systeem
ik wil een game pc samen stellen waar ik die nieuwste games gemakkelijk op kan draaien. ook wil ik dat ik naar de toekomst nog de optie heb om het syteem up to date te houden. mijn huidige pc kan ik niet upgraiden omdat het moederbord niet de juiste slots heeft heb ik mij laten vertellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat betreft een maximum bedrag lijkt mij 1000 euro een mooi streven, dit staat niet helemaal vast. Zolang 1400p/144Hz met de huidige games maar haalbaar is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsenbord muis monitor en dergelijken. dus hier gaat het mij puur om de pc zelf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
volledige computer
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles. wel zou ik graag willen weten wat de verschillen in procesor zijn. wat is het groten verschil tussen intel en amd
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
een zo stil mogelijken setup is een pre. (hiervoor wil ik best wat meer neerleggen)
ook de mogelijkheid om in de toekomst upgraids toe te kunnen passen.
Ga je overklokken?
hier heb ik 0 verstand van. maar zou een optie kunnen zijn om rekening mee te houden
Wat verwacht je van ons?
ik heb vooral wat hulp nodig met het opstarten om alles uit te zoeken wat moet ik absoluut niet pakken en wat juist wel. ook zou ik het 1 en ander willen weten over de merken die beschikbaar zijn en wat hierin de grote verschillen zijn. ik heb geen haast met het uitzoeken van alles dus mocht er binnen kort iets nieuws uitkomen wat de prijzen drukt wil ik daar best op wachten.\
huidig systeem
AMD FX(tm)-6300-sic-core procesor 3.5ghz
16 gb ram ( ik zie 2 x een rode hyperx kaart er in zitten en 1 x een heel simpel printje)
moederbord msi 970 GAMING (MS-7693)
nvidia gforce gtx 750TI
sharkoon wpm500 bronze
nieuw systeem
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 189,- | € 189,- |
1 | Moederborden | MSI MAG B550M Mortar | € 140,55 | € 140,55 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3070 Gaming Trio | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 95,95 | € 95,95 |
1 | Monitoren | LG UltraGear 27GL83A-B Zwart | € 442,52 | € 442,52 |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 Rev. B | € 44,70 | € 44,70 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 62,90 | € 62,90 |
1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 660W Platinum | € 106,- | € 106,- |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,90 | € 105,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.187,52 |
[ Voor 62% gewijzigd door tijs000 op 28-10-2020 15:26 ]