Hoihoi, mijn laptopje is na 6 jaar trouwe dienst mogelijk wel eens aan vervanging toe, maar ik zie door alle bomen het bos niet meer en zou tips of adviezen zeer waarderen 
Wat ga je met je laptop doen?
Meer thuiswerken, wat inhoud dat ik online CAD modelleer (OnShape). Hiervoor is een goede grafische kaart handig. Af en toe wat foto’s bewerken is ook een pre.
En gewoon een lekkere schermresolutie Is lekker
Wat is je budget?
Laten we zeggen rond de 700€
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, maar ik heb liever geen bakbeest. 13 (heb ik nu) of 14” lijkt me fijn
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb nu een HP 13-b020nd. Dramatische schermresolutie, en de touchpad had best snel besloten dat ie het alleen nog deed als Mercurius in het derde kwadrant stond ofzo (Of na drivers deïnstalleren en restart). Daardoor ben ik wel uitgekeken op HP..
Asus Zen- of Vivobooks zien er wel vet uit.. en MacBooks, doordat alles gewoon met elkaar goed werkt, maar dat is een droom net buiten budget
Alvast bedankt!
Wat ga je met je laptop doen?
Meer thuiswerken, wat inhoud dat ik online CAD modelleer (OnShape). Hiervoor is een goede grafische kaart handig. Af en toe wat foto’s bewerken is ook een pre.
En gewoon een lekkere schermresolutie Is lekker
Wat is je budget?
Laten we zeggen rond de 700€
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, maar ik heb liever geen bakbeest. 13 (heb ik nu) of 14” lijkt me fijn
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb nu een HP 13-b020nd. Dramatische schermresolutie, en de touchpad had best snel besloten dat ie het alleen nog deed als Mercurius in het derde kwadrant stond ofzo (Of na drivers deïnstalleren en restart). Daardoor ben ik wel uitgekeken op HP..
Asus Zen- of Vivobooks zien er wel vet uit.. en MacBooks, doordat alles gewoon met elkaar goed werkt, maar dat is een droom net buiten budget
Alvast bedankt!