Laptop voor licht grafisch werk

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMol
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 29-11-2022
Hoihoi, mijn laptopje is na 6 jaar trouwe dienst mogelijk wel eens aan vervanging toe, maar ik zie door alle bomen het bos niet meer en zou tips of adviezen zeer waarderen :)

Wat ga je met je laptop doen?
Meer thuiswerken, wat inhoud dat ik online CAD modelleer (OnShape). Hiervoor is een goede grafische kaart handig. Af en toe wat foto’s bewerken is ook een pre.
En gewoon een lekkere schermresolutie Is lekker

Wat is je budget?
Laten we zeggen rond de 700€

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, maar ik heb liever geen bakbeest. 13 (heb ik nu) of 14” lijkt me fijn

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb nu een HP 13-b020nd. Dramatische schermresolutie, en de touchpad had best snel besloten dat ie het alleen nog deed als Mercurius in het derde kwadrant stond ofzo (Of na drivers deïnstalleren en restart). Daardoor ben ik wel uitgekeken op HP..

Asus Zen- of Vivobooks zien er wel vet uit.. en MacBooks, doordat alles gewoon met elkaar goed werkt, maar dat is een droom net buiten budget

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
ASUS laptops zijn slecht, behalve de G14. Maar die is buiten het budget.

Acer Swift 3 is een goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:26
Asus ZenBooks zijn prima dingen. Acer heb ik door de jaren heen etterlijke problemen mee gezien (run een eigen computerzaak dus heb genoeg laptops gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
hjkv schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:23:
Asus ZenBooks zijn prima dingen. Acer heb ik door de jaren heen etterlijke problemen mee gezien (run een eigen computerzaak dus heb genoeg laptops gezien)
Ik ga nu tegenstrijdige dingen zeggen, ik beoordeel het product en niet de fabrikant. (Ja ik schiet heel ASUS af) maar elke keer is de bouw en performance minder. Als je niet veel met een laptop doet dan zou je dat niet merken.