Ps4 Games worden uit zichzelf verwijderd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Connor32
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20-01-2021
Hallo allemaal 🙂

Ik krijg soms tijdens het gamen een foutmelding dat mijn data base is beschadigd start PlayStation 4 opnieuw op. Ik kan dan oké drukken en gewoon verder gaan of doen wat er staat maar naar paar dagen zijn mijn games verwijderd en wil hij het opnieuw gaan installeren. Het is nu een aantal keer gebeurd en moet steeds mijn game opnieuw installeren met alle updates er bij. Het is ook eens tijdens het gamen gebeurt dat hij vast liep en alles had verwijdert na het opnieuw starten van de ps4. Wordt er een beetje moe van kan er weinig vinden op het internet misschien kan iemand mij uit de brand helpen.

Ik heb zelf al geprobeerd de ps4 in veilig modus op te starten en Database reconstrueren aan te klikken.

alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Meest voorkomende sypmtoom van data die niet meer leesbaar/vindbaar is en dan opnieuw geinstalleerd/geschreven moet worden: defecte HDD.

Er zijn tientallen hits op Google; daar is inderdaad database reconstructen een goede oplossing maar als het "steeds weer" moet, durf ik wel te zeggen dat je drive redelijk op weg is naar bitten-hemel.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Connor32
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20-01-2021
Bedankt voor de reactie jammer dat er weinig aan te doen is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Connor32 schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:50:
Bedankt voor de reactie jammer dat er weinig aan te doen is
Ik ben niet bekend met deze probleem maar je kan toch nieuwe hdd kopen?

Weg