Waar kan ik het goedkoopst Bosch inbouw apparatuur

Pagina: 1
Acties:
  • 1.731 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BERGENBOS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17-12-2024
Waar kan ik het goedkoopst Bosch inbouw apparatuur kopen voor vervanging van mijn oven en combi magnetron? Na een bezoekje aan het Inspiratiehuis zijn we op het volgende lijstje gekomen:

Bosch HSG856XC7
Bosch HMG8764C7

Wie weet een goed adresje of kan me een goede prijs geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 16:42
Marktplaats? Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:34

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Wat leverde je eigen belrondje op? Wat zou je een acceptabele prijs vinden voor deze apparaten? Is er nog iets van service nodig of mogen ze rechtstreeks uit het Oostblok geleverd worden?

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Bijna alle keukenboeren (online sites) zijn aan elkaar gekoppeld qua volgen van prijs (als het al niet onder het zelfde concern valt). Vandaar dat velen ook een prijs garantie geven.

Wil je echt goedkoper, dan moet je in het buitenland kijken (bijv. DE) maar meestal moet je dan ook op zoek naar het exacte type nummer aangezien dat soms per land kan verschillen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BERGENBOS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17-12-2024
Mijn ervaring is dat inbouwapparatuur in Nederland vaak goedkoper is, veel ander spul niet trouwens. Maar online heb ik het gevoel dat alles vanuit 1 of 2 bedrijven vandaan komt. Mp vind ik niks van Bosch, wel Siemens. Oostblok is niet relevant en klinkt denigrerend, ten eerste kunnen ze daar echt wel goede producten fabriceren (veel bedrijven doen dat ook), alleen de luxere producten zijn vaak daar niet te koop. De vraag op dit forum is dat ik op het keukentopic aardig wat pro's reageren op het kan goedkoper of bij mij krijg je een betere prijs. Dus kom maar op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:55

Sport_Life

Solvitur ambulando

Keukenloods en 123keukens.nl zijn volgens mij het goedkoopste.

Dus vraag bij die 2 een offerte op :).

[ Voor 46% gewijzigd door Sport_Life op 27-09-2020 23:25 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-06 22:53
DukeBox schreef op zondag 27 september 2020 @ 22:07:
Bijna alle keukenboeren (online sites) zijn aan elkaar gekoppeld qua volgen van prijs (als het al niet onder het zelfde concern valt). Vandaar dat velen ook een prijs garantie geven.

Wil je echt goedkoper, dan moet je in het buitenland kijken (bijv. DE) maar meestal moet je dan ook op zoek naar het exacte type nummer aangezien dat soms per land kan verschillen.
Inbouwapparatuur (Siemens en NEFF) offertes voor onze keuken ook een aantal in Duitsland opgevraagd met de verwachting dat ze er flink onder zouden zitten.. maar dat bleek helaas omgekeerd. 123apparatuur.nl en keukenloods waren het goedkoopste en maakte elkaar weinig uit. De een heeft op zijn offerte een hoge basis prijs en veel korting, de ander andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jinx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06 16:08

L_Jinx

Oh, the humanity of it all

Ik heb laatst een Bosch vaatwasser aangeschaft.
Na wat zoekwerk en bellen heb ik deze uiteindelijk in België besteld. De webshops in NL bleven hier zelfs met het laagste bod toch +/- €200,- boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verzenden
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-06 14:25
Bosch en Siemens is precies het zelfde, komt uit 1 fabriek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o1o92o2o
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 30-09-2020
BERGENBOS schreef op zondag 27 september 2020 @ 22:04:
Waar kan ik het goedkoopst Bosch inbouw apparatuur kopen voor vervanging van mijn oven en combi magnetron? Na een bezoekje aan het Inspiratiehuis zijn we op het volgende lijstje gekomen:

Bosch HSG856XC7
Bosch HMG8764C7

Wie weet een goed adresje of kan me een goede prijs geven.
Als je persé dat type wilt hebben kun je gewoon zoeken op google of bijv. idealo.de

Maareh Bosch en Siemens zijn koning in SKU's spammen, dus die hebben 10 nagenoeg identieke apparaten met allemaal verschillende nummers.

Ik heb mijn spul uit de showroom/opruiming in Duitsland. Was ook maar een toevallige vondst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-06 15:51
Sorry, we kennen hier het concept: "Eigen Inzet". Aangezien dat niet aanwezig is EN het ook nog eens in het verkeerde forumdeel staat, een slotje.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.