Toon posts:

Waarom moved V&B >> HK

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik stelde een vraag wie al ooit een videoplank heeft afgefikt door te zwaar oc-en. Waarom wordt ie gemoved naar de huiskamer??

Als dat niet op een videoplankforum hoort wat dan wel? :(

En dan ook nog zonder opgaaf van reden, sterk.

Verwijderd

Overclocken, beeldplankje, verhuizen naar de huiskamer ? :? :? :? :? weird......

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst van [forum=8] naar [forum=15] :).

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 10 augustus 2001 11:49 schreef Bulldog het volgende:
Verplaatst van [forum=8] naar [forum=15] :).
Ja heel mooi, maar verklaar het nu eens?

Ik bedoel, los van m'n Max Payne post (idd wat dom) heb ik denk ik toch wel redelijke posts geplaatst. Ik zat laatst ook al een reaktie te tikken toen de post om onduidelijk redenen was gemoved. Blijft het nog wel leuk hier?

Verwijderd

hehe misschien moet je eerst eens kijken in wat voor forum je gaat posten alvorens te posten :Y)

no offense btw, gewoon suggestie

Verwijderd

Ik heb hem in de HK gezet omdat het een opsomtopic is en omdat je wel heel erg niet snugger moet zijn om je videokaart te laten doorfikken.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 10 augustus 2001 12:00 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Ik heb hem in de HK gezet omdat het een opsomtopic is en omdat je wel heel erg niet snugger moet zijn om je videokaart te laten doorfikken.
Ik overclock alles met redelijk succes (tot m'n Yamaha R6 aan toe, al rijbewijs trouwens?), het leek me wel eens leuk de missers te horen. Zo stom is het nu ook weer niet (Tweakers was het niet?) en ze gaan echt wel stuk hoor. Opsom topic? Nee, die komen idd verder niet voor. |:(

Laat ook maar, ben al weg.

Verwijderd

Je videokaart laten doorfikken vind ik best stom hoor, je krijgt eerst allemaal rare fratsen op je scherm, dan crasht je systeem. Als je dan nog verder overklokt ben je gewoon stom bezig.

Opsomtopic komen vaker voor ja, ik vind deze alleen beter in HK passen, er zullen niet echt serieuze discussies over dit threadje komen.

Verwijderd

Topicstarter
Het was ook niet m'n bedoeling een zeer serieuze topic te openen, het is tot niet allemaal bloed serieus? Ik vind tweaken wel grappig zelfs.

Overigens, ik heb m'n oude vga plankjes destijds opzettelijk naar z'n maximum geclocked. (tridentje bleef heel, S3 ViRGE fikte af -> dos oc-proggie) En niet bij een instabiel systeem nog verder geclocked (is nix aan). Ik grossierde nogal in 'oude'troep en gewoon weggooien is ook maar zo zo. En m'n servertjes zijn al voorzien van budget rommel.

Verwijderd

Het was ook niet m'n bedoeling een zeer serieuze topic te openen, het is tot niet allemaal bloed serieus? Ik vind tweaken wel grappig zelfs.
Nee, dat is het ook niet, maar dit is me een beetje TE onserieus.
De Huiskamer is geen afvalbak hoor.
Pagina: 1