Ik probeer een bluetooth-boardje toe te voegen aan een oud Logitech Z4-speakersetje. Dit werkt tot op zekere hoogte, alleen zit er een enorm irritant constant hoog en hard gezoem door het geluid. Wat zou dit kunnen zijn?
Ik probeer het bluetooth-boardje (MH-M28) in te bouwen in de afstandsbediening van de Z4. Intern loopt er 16 volt doorheen, dus ik heb een regulator (78L05) toegevoegd die het omzet naar de 5 volt die het bluetooth-boardje vraagt. Op zich doet hij het, want hij verbindt met mijn telefoon, en ik kan er muziek mee afspelen.
:strip_exif()/f/image/TQoPh44maGQl7RJ2rcZnElYA.jpg?f=fotoalbum_large)
Heeft dit irritante geluid te maken met hoe de GND zit aangesloten? Momenteel ligt de 'Audio GND' nog los, want het lijkt geen verschil te maken als ik die wel of niet aansluit.
Zoals ik het nu heb aangesloten: (alvast excuses voor de matige soldeerskills)
Ik probeer het bluetooth-boardje (MH-M28) in te bouwen in de afstandsbediening van de Z4. Intern loopt er 16 volt doorheen, dus ik heb een regulator (78L05) toegevoegd die het omzet naar de 5 volt die het bluetooth-boardje vraagt. Op zich doet hij het, want hij verbindt met mijn telefoon, en ik kan er muziek mee afspelen.
:strip_exif()/f/image/TQoPh44maGQl7RJ2rcZnElYA.jpg?f=fotoalbum_large)
Heeft dit irritante geluid te maken met hoe de GND zit aangesloten? Momenteel ligt de 'Audio GND' nog los, want het lijkt geen verschil te maken als ik die wel of niet aansluit.
Zoals ik het nu heb aangesloten: (alvast excuses voor de matige soldeerskills)
:strip_exif()/f/image/tG1ZvK6ZKsBRgrK0pJqLF7Fj.jpg?f=fotoalbum_large)