Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Surround (achter)speakers
Wat is je budget?
150-200 EUR
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Als toevoeging op bestaande set:
- Front: Wharfedale D310
- Center: Wharfedale D300c
- Sub: Wharfedale WH-D10
Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn idee: Wharfedale D310 als achterspeakers gebruiken, en D320 als frontspeakers aankopen. Of gewoon een extra paar D310 als rear speakers
Welke vragen heb je hier nog over?
Iemand ervaring met deze speakers? Andere optie is de Front & Center verkopen (ze zijn nog vrij nieuw) en voor de D200 lijn van Wharfedale gaan. Dat wordt dan 4x de D220 & D200c als center.
Ik ben op zich wel tevreden van de huidige speakers, maar heb ook al vernomen dat mensen meer tevreden zijn van de D200-lijn...
3de optie is, volledige Wharfedale setup verkopen (kan er 450-500 voor krijgen), en voor 700 EUR een nieuwe surround setup opstellen. Ik vrees echter dat ik voor dat budget niet beter ga uitkomen dan de Wharfedale setup
Ik zoek een?
Surround (achter)speakers
Wat is je budget?
150-200 EUR
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Als toevoeging op bestaande set:
- Front: Wharfedale D310
- Center: Wharfedale D300c
- Sub: Wharfedale WH-D10
Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn idee: Wharfedale D310 als achterspeakers gebruiken, en D320 als frontspeakers aankopen. Of gewoon een extra paar D310 als rear speakers
Welke vragen heb je hier nog over?
Iemand ervaring met deze speakers? Andere optie is de Front & Center verkopen (ze zijn nog vrij nieuw) en voor de D200 lijn van Wharfedale gaan. Dat wordt dan 4x de D220 & D200c als center.
Ik ben op zich wel tevreden van de huidige speakers, maar heb ook al vernomen dat mensen meer tevreden zijn van de D200-lijn...
3de optie is, volledige Wharfedale setup verkopen (kan er 450-500 voor krijgen), en voor 700 EUR een nieuwe surround setup opstellen. Ik vrees echter dat ik voor dat budget niet beter ga uitkomen dan de Wharfedale setup