Hallo Tweakers,
Momenteel beetje in een dubio.
Op dit moment heb ik de volgende (oude) build:
MSI Z370 GAMING PRO CARBON AC - Moederbord
Scythe Mugen 5 PCGH Edition - Koeler voor processor
Corsair Vengeance LED Red x 8 GB - Geheugen
Seasonic Focus Plus Gold 550 - Voeding (Intern)
Intel Core i5 8600K - Processor
Ik wil eigenlijk een hele nieuwe PC maar gezien al het nieuws dat uitkomt wil ik dit gerust nog een paar maanden tot half jaar uitstellen. In de tussentijd wil ik wel een videokaart die mijn nieuwe monitor kan ondersteunen op 1440P Ultrawide resoultie. Hoewel deze 144-165hz is, is rond de 60 fps voor nu voldoende.
Mijn vraag is vooral welke videokaart ik hiervoor het beste kan halen en of mijn voeding goed genoeg is om deze te voorzien van stroom. Zelf dacht ik aan de 5700 XT Pulse gezien deze qua geld/fps rendabel is.
Alvast bedankt!
Momenteel beetje in een dubio.
Op dit moment heb ik de volgende (oude) build:
MSI Z370 GAMING PRO CARBON AC - Moederbord
Scythe Mugen 5 PCGH Edition - Koeler voor processor
Corsair Vengeance LED Red x 8 GB - Geheugen
Seasonic Focus Plus Gold 550 - Voeding (Intern)
Intel Core i5 8600K - Processor
Ik wil eigenlijk een hele nieuwe PC maar gezien al het nieuws dat uitkomt wil ik dit gerust nog een paar maanden tot half jaar uitstellen. In de tussentijd wil ik wel een videokaart die mijn nieuwe monitor kan ondersteunen op 1440P Ultrawide resoultie. Hoewel deze 144-165hz is, is rond de 60 fps voor nu voldoende.
Mijn vraag is vooral welke videokaart ik hiervoor het beste kan halen en of mijn voeding goed genoeg is om deze te voorzien van stroom. Zelf dacht ik aan de 5700 XT Pulse gezien deze qua geld/fps rendabel is.
Alvast bedankt!