Insteekslot voor badkamer met aparte maten

Pagina: 1
Acties:

• mfkne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:18
Hoi,

ik wil het insteekslot van de badkamerdeur vervangen. Het huidige slot is van Nemef en heeft een een voorplaat van 150 mm lengte en is afgerond. Let wel, het gaat niet om de afstand tussen de boorgaten maar echt de totale lengte van de voorplaat. Echter kan ik nergens WC insteeksloten met voorplaten van 150 mm vinden - niet eens bij Nemef zelf - overal vind ik alleen 174 mm, dus te groot.

Ik heb me al suf gezocht, heeft iemand enig idee waar ik zo een slot zou kunnen bemachtigen?

Alvast bedankt!

• mfkne
Inderdaad, geen twee minuten na het posten zelf gevonden 🤒 Bedankt!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-01 11:19
Overigens als 't "stot" gedeelte pas, dan is het met een hamer en bijtel een paar minuten werk om de slotplaat van 150mm naar 174mm op te rekken.

• mfkne
Nadat ik het slot in de badkamer succesvol heb vervangen (nog eens dank PROnline!) wilde ik nu hetzelfde doen met het slot van de achterdeur.

En ja hoor, wederom kan ik er niks passends vinden - het originele slot is van BUVA, de maten zijn als volgt: Voorplaat 245 mm, PC maat 85 mm, Doornmaat is 50 mm.

Enig idee?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:38

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Buva klantenservice bellen waar die krengen te koop zijn?
Mijn ervaring is dat die gasten prima bereikbaar zijn :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:17
mfkne schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 16:56:
Nadat ik het slot in de badkamer succesvol heb vervangen (nog eens dank PROnline!) wilde ik nu hetzelfde doen met het slot van de achterdeur.

En ja hoor, wederom kan ik er niks passends vinden - het originele slot is van BUVA, de maten zijn als volgt: Voorplaat 245 mm, PC maat 85 mm, Doornmaat is 50 mm.

Enig idee?
https://www.safedeliveries.nl/catalog/product/view/id/7635

Live from Denmark

• mfkne
Van harte, dat was precies wat ik nodig had! Net binnen gekomen en geplaatst en klaar Held!
Pagina: 1