Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Asus ROG Strix B550-F Gaming (WI-FI) 3 case fans aansluiten

Pagina: 1
Acties:

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-11 09:44

made

.. made by made ..

Topicstarter
Ik wil graag een Asus ROG Strix B550-F Gaming kopen en er 3 case fans op aanlsuiten.
Kan dat ?

In de handleiding staan dat er 3 Chassis Fan connectors op zitten, waarvan er 1 vlakbij de processor.
Afbeeldingslocatie: https://www.tweaktown.com/images/content/9/4/9499_22_asus-rog-strix-b550-gaming-wi-fi-motherboard-review_full.jpg
Ik wil de Be Quiet Pure Base 500 met 1 extra fan.

Maar ik heb geen idee of het handig is om alle drie de aansluitingen te gebruiken. Of zijn er handigere methodes ?

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Er zitten 3 cha_fan headers op het mobo. Die kan je alledrie gebruiken. De bovenste famheaders zijn voor de cpu en de rechter net onder het socket voor de pomp van een AIO.

• made

made

.. made by made ..

Topicstarter
Klopt, twee fans sluit ik aan op de onderste twee fan headers. De derde naast de AIO header.
Is daar geen handigere manier voor ?
En het is dus ook niet mogelijk om 4 fans te gebruiken?

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Dan moet je een fansplitter gebruiken.

• made

made

.. made by made ..

Topicstarter
Oww gaaf. Die sluit ik aan op 1 fan header en waarschijnlijk op een sata voeding en daar sluit ik alle fans op aan?

• trashgozer
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 25-11 20:29

trashgozer

brb ben ff klagen lol

made schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:40:
Oww gaaf. Die sluit ik aan op 1 fan header en waarschijnlijk op een sata voeding en daar sluit ik alle fans op aan?
Vaak geeft een header genoeg voeding voor drie fans, dus je sluit het alleen aan op je moederbord, verder niet meer kabels.
Pagina: 1