De TV ontvangst  loopt bij mij via HDMI 1 en de Blu-ray speler is aangesloten op HDMI 2
Als ik na het kijken van een Blu-ray film de Tv uitzet op standby en mijn vrouw de volgende dag de TV aanzet blijft hij op de ingang HDMI 2 staan en mijn vrouw zegt dan dat er geen ontvangst is omdat zij A technisch is en niet weet hoe de TV op HDMI 1 gezet moet worden .
Nu las ik na googlen dat er een oplossing is door de Hotel mode instellingen aan te passen , maar ik lees ook dat dit niet zonder risico is .
Volgens de beschrijving moet je de zgn V toets indrukken en hierna de AV toets 3x
Kan ik het risico nemen op deze instelling te gebruiken .
Tv Panasonic Oled 55 GZW 954
            Als ik na het kijken van een Blu-ray film de Tv uitzet op standby en mijn vrouw de volgende dag de TV aanzet blijft hij op de ingang HDMI 2 staan en mijn vrouw zegt dan dat er geen ontvangst is omdat zij A technisch is en niet weet hoe de TV op HDMI 1 gezet moet worden .
Nu las ik na googlen dat er een oplossing is door de Hotel mode instellingen aan te passen , maar ik lees ook dat dit niet zonder risico is .
Volgens de beschrijving moet je de zgn V toets indrukken en hierna de AV toets 3x
Kan ik het risico nemen op deze instelling te gebruiken .
Tv Panasonic Oled 55 GZW 954
:strip_icc():strip_exif()/u/2919/kevlar_cone.jpg?f=community) 
            /u/1906/crop5dfd46928e003.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/62088/sp_jh2.gif?f=community) 
            :strip_exif()/u/267506/crop6737556602b99.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/4815/crop5dd51d9528a99_cropped.jpeg?f=community)