Multi-device charging pad achter een tijdsklok?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-09 09:32
Ik heb een Belkin 3-1 wireless charging pad gekocht om 's nachts mijn iPhone, Watch en AirPods op te laden. Deze zijn ieder in max 3 uur opgeladen, terwijl ze zo'n 6-7 uur tegen een magnetische spoel staan/liggen.

Om stroom, maar eventueel ook batterijkwaliteit te besparen, vroeg ik mij af of het zinvol is om die 3-1 pad achter een tijdsklok te hangen? Als deze bijv. pas om 4 uur aangaat, zijn mijn apparaten gegarandeerd om 7 uur opgeladen. Hoeven ze ook niet (dan wel beperkt) te gaan druppelladen.

Wie kan er meer vertellen over het gebruiken van een tijdsschakelaar met een draadloze charging pad? Onzinnig of toch nog voordelen?

Uiteraard eigen risico dat, mocht ik er 's nachts uit moeten, mijn apparaten niet vol zijn.. |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Sjeefr op 27-09-2020 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
Voor je iPhone en je Watch is het eenvoudiger te regelen: zet geoptimaliseerd laden aan.

Is je oplaadcase van je AirPods iedere dag minder dan 50%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-09 09:32
Haga schreef op zondag 27 september 2020 @ 16:38:
Voor je iPhone en je Watch is het eenvoudiger te regelen: zet geoptimaliseerd laden aan.
Ja, je zou denken dat 't werkt. Desondanks is mijn iPhone, volgens de statistieken, rond 3 uur 's nachts meestal al 100%. Geen idee waarom, want ik ga er nooit eerder dan 7 uur pas uit en slaap behoorlijk vast.
Haga schreef op zondag 27 september 2020 @ 16:38:
Is je oplaadcase van je AirPods iedere dag minder dan 50%?
Om de dag denk ik wel. Ik gebruik ze best veel op kantoor. Ik zal ze dan ook niet iedere nacht er op leggen.