Toon posts:

NFSHS op win2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi everybody!

Gisteren win2k geïnstalleerd, alles gaat wel goed, maar ik kan Need For SPeed High Stakes niet installeren.
oke... staat er op www.ntcompatible.com hoe ik dat moet doen om wel te doen, maar vraagt het om de bestanden ImageCFG.exe en SetWin95.cmd (5. Copy ImageCFG.exe and SetWin95.cmd from the NT 4.0/NT5b2/Win2000b3RC1 CD
to the nfshsdir directory.)

En die heb ik natuurlijk weer niet...
ik zat niet als enige met het probleem, want als ik op deja.com zoen zie ik dat er meerdere lui om die bestanden vroegen, maar kregen geen replays. (en op GoT ook niks gevonden :( )

Heeft iemand die 2 bestanden toevallig nog liggen? Of een andere oplossing om NFSHS op win2k te krijgen?

tnx alvast.

(trouwens... ik zat te twijvelen of dit bericht in windows operation systems forum moest of spielerei... is het zo goed? ;) )

Verwijderd

Ik heb ongeveer zo'n zelfde probleem met NFS Porsche 2000. Had eerst onder Win98 wel mooie graphics met m'n Geforce 2 GTS. Maar onder Win2000 alleen maar roze scherm met 'schaduw'... Ik heb van alles geprobeerd, maar uiteindelijk gewoon; Delete

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 10 augustus 2001 11:43 schreef Raptor20 het volgende:
Ik heb ongeveer zo'n zelfde probleem met NFS Porsche 2000. Had eerst onder Win98 wel mooie graphics met m'n Geforce 2 GTS. Maar onder Win2000 alleen maar roze scherm met 'schaduw'... Ik heb van alles geprobeerd, maar uiteindelijk gewoon; Delete
Maar bij die ntcomportable.com zegt dat het wel kan, maar je hebt die 2 bestanden nodig.
Dus dat wil ik natuurlijk eerst proberen...
maar tot nu toe heeft niemand ze nog? :(

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Op vrijdag 10 augustus 2001 11:43 schreef Raptor20 het volgende:
Ik had hetzelfde probleem onder Win98SE met DX8.0a, GeForce2 GTS en Det. 7.58 ..allemaal roze op mijn scherm, ik zag geen bal!

Fix: Onder "Direct3d Settings" -> "Fog Table Emulation" ff aanzetten... en toen werkte NFS:Porsche Unleashed perfect!! 8-) Heeft me al weer aardig wat slaap gekost :P

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
Dus echt niemand heeft die bestanden?!?!?! van al die duizenden tweakers NIEMAND??? :( :( :( :(

Ik ben verdrietig! :'(

• Sabbath
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09-2025
Welke versie van win2k heb je?? server,pro ?? Anywayz, ik kijk wel ff als ik weer thuis ben..

edit:
en dat wordt morgen

• Sabbath
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09-2025
kan ze niet vinden.. sowwy
(ook sowwy dat het zo lang duurde btw)
Pagina: 1