Toon posts:

Google home app reinstall behoud instellingen

Pagina: 1
Acties:
  • 684 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een google nest hub en (oude) android telefoon (android 5)

Als ik de google home app verwijder/reinstall en inlog met mijn account krijg ik dan de instellingen terug van mijn net hub?
Ik bedoel al de smart apparaten die ik geinstalleerd heb? Of moet ik alles weer opnieuw instellen?

Zelfde vraag voor als ik een nieuwe telefoon koop/google home app installeer/inlog met mijn account. Alles opnieuw instellen of instellingen blijven behouden?

Mvg
Byteabit

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartphonetips
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-05 21:37
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:21:
Hallo

Ik heb een google nest hub en (oude) android telefoon (android 5)

Als ik de google home app verwijder/reinstall en inlog met mijn account krijg ik dan de instellingen terug van mijn net hub?
Ik bedoel al de smart apparaten die ik geinstalleerd heb? Of moet ik alles weer opnieuw instellen?

Zelfde vraag voor als ik een nieuwe telefoon koop/google home app installeer/inlog met mijn account. Alles opnieuw instellen of instellingen blijven behouden?

Mvg
Byteabit
Die instellingen blijven behouden in je Google account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Smartphonetips Oke dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosssie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 18-05-2024
Ik weet niet waar ik een nieuwe topic kan beginnen, maar ik heb een probleem met mijn home app.
Vorige week de google tv gekocht en aangesloten. Dit ging goed.
Onze oude google cast aangesloten op de tv van de zolder. Ik wilde de ruimte/naam veranderen en toen gaf hij een error (je bent offline).
Ik was natuurlijk niet office. Toen de home app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar kan niet inloggen. Hij wil niet verder gaan. Als ik de home app dan afsluit en opnieuw start, dan zie ik een wit scherm met mijn profiel rechtsboven. Linksboven zie ik een + die wit beeld weergeeft als ik erop klik.

Nu mijn tel terug gebracht naar de fabriekinstellingen. Home app geïnstalleerd en weer het zelfde gezever. Kan iemand mij helpen om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:16

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Kosssie zou je even een nieuw topic aan willen maken? Het gebruiken van het topic van iemand anders is niet gewenst.

Dit topic is gesloten.