Goede morgen,
Ik heb een 8 jaar oud PC, die heb ik in 2012 september in elkaar gezet.
i7 3770K
16GB RAM 2400mhz
700 OCZ Voeding
Asus Maximus V Gene
Het begon gisteren avond, PC aangezet en ik krijg meteen bij bios start deze te zien
“Overclocking failed please enter setup to reconfigure your system“
Maar na paar keer te doen Resetten krijg ik nu GEEN beeld meer, PC gaat aan, alles gaat aan maar GEEN beeld meer.
Ik heb deze nog nooit in 8 jaar tijd gekregen, na meerdere malen resetten en opnieuw starten niets gelukt.
Cmos gereset aan de achterkant van de PC niet geholpen.
Videokaart eruit niet geholpen en met onboard Displayport kabel gebruikt niet geholpen.
Batterij uit niet geholpen.
Met 1 RAM geprobeerd niet geholpen.
Nu blijft CPU en Voeding over, maar en nu
Ik heb dit probleem heel goed gezocht op internet en mijn conclusie is de Voeding die niet meer juiste stroom geeft aan de moederbord, maar zoals ik zei alles gaat aan maar GEEN beeld meer.
Ik heb een 8 jaar oud PC, die heb ik in 2012 september in elkaar gezet.
i7 3770K
16GB RAM 2400mhz
700 OCZ Voeding
Asus Maximus V Gene
Het begon gisteren avond, PC aangezet en ik krijg meteen bij bios start deze te zien
“Overclocking failed please enter setup to reconfigure your system“
Maar na paar keer te doen Resetten krijg ik nu GEEN beeld meer, PC gaat aan, alles gaat aan maar GEEN beeld meer.
Ik heb deze nog nooit in 8 jaar tijd gekregen, na meerdere malen resetten en opnieuw starten niets gelukt.
Cmos gereset aan de achterkant van de PC niet geholpen.
Videokaart eruit niet geholpen en met onboard Displayport kabel gebruikt niet geholpen.
Batterij uit niet geholpen.
Met 1 RAM geprobeerd niet geholpen.
Nu blijft CPU en Voeding over, maar en nu
Ik heb dit probleem heel goed gezocht op internet en mijn conclusie is de Voeding die niet meer juiste stroom geeft aan de moederbord, maar zoals ik zei alles gaat aan maar GEEN beeld meer.
[ Voor 10% gewijzigd door cem. op 27-09-2020 11:13 ]