Op het moment bezit ik een Nokia 6.1 en die voldoet nog redelijk. De fotokwaliteit is matig tot slecht en soms erger ik me iets wat aan de snelheid van het apparaat. Maar ik kan er mee leven. Nu heb ik al lange tijd last van een slecht werkende oplaadpoort. Ik heb deze al eens (lees: meerdere keren) schoongemaakt en dit leek wat te helpen, maar nu is hij dusdanig beschadigd dat het opladen steeds moeilijker gaat. De telefoon is zo'n 2.5 jaar oud. Nu is er de keus om hem te laten maken, kost 60 euro (mits het enkel de oplaadpoort is). Of ik investeer de 60 euro direct in een nieuwe telefoon, zodat bovengenoemde ergernissen ook direct zijn opgelost. Zelf dacht ik aan een Xiaomi poco f2 pro, deze heb ik ook al besteld en deze heb ik nieuw in doos binnen liggen. Maar ik weet niet zeker wat ik moet doen, vandaar de vraag:
Android telefoon
Wat is je budget?
<= 350
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Twitch/Youtube/Whatsapp/Video bellen en wat andere dingen voor werk en foto's maken van mijn tweeling.
Wat heb je zelf al gevonden?
Xiaomi poco f2 pro (op basis van de Tweakers BBG)
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb een enorme hekel aan bloatware op mijn telefoon. De Xiaomi heeft hier wat last van, zoals ik begreep uit de video review van Tweakers. Verder is het een telefoon met high-end specs voor een betaalbare prijs. Echter is het dus de vraag of ik de bloatware voor lief moet nemen voor zo'n betaalbare "high-end telefoon".
- Nokia 6.1 laten maken en hopen dat ik er nog minimaal 'n jaar mee kan doen
- Xiaomi poco f2 pro unboxen
- Toch een andere Android telefoon? Bloatware sucks! Android One rules!
Android telefoon
Wat is je budget?
<= 350
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Twitch/Youtube/Whatsapp/Video bellen en wat andere dingen voor werk en foto's maken van mijn tweeling.
Wat heb je zelf al gevonden?
Xiaomi poco f2 pro (op basis van de Tweakers BBG)
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb een enorme hekel aan bloatware op mijn telefoon. De Xiaomi heeft hier wat last van, zoals ik begreep uit de video review van Tweakers. Verder is het een telefoon met high-end specs voor een betaalbare prijs. Echter is het dus de vraag of ik de bloatware voor lief moet nemen voor zo'n betaalbare "high-end telefoon".
[ Voor 4% gewijzigd door Velth op 27-09-2020 10:08 ]