Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Slimme thermostaat, radiatorknop voor verbouwing woonkamer

Pagina: 1
Acties:

• jantjezoepenman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04:52
Beste mensen,

Ik zit met het volgende punt. Ik ben thuis de woonkamer aan het verbouwen, compleet gestript en voordat ik alles af heb zal het wel December zijn. Het probleem is dus het volgende:

In de in de bijkeuken hangt een ATAG I36EC die een bedrade ouwe Honeywell chronoterm thermostaat in de woonkamer heeft. Stoken heeft weinig zin omdat de woonkamer nooit op 20 graden komt met deze temperaturen. Boven op de slaapkamers zitten gewoon radiatoren. Ook in de bijkeuken en badkamer hangen radiatoren op de begane grond.

Het punt is dat mijn vloerverwarming in de keuken gebruik maakt van een radiatorknop die in de bijkeuken hangt. Dit is niet te veranderen, al door de vorige bewoner zo gemaakt helaas.

Ik zou natuurlijk een slimme thermostaat in de keuken kunnen zetten en een slimme radiatorknop op de vloerverwarming en alle andere ruimten, maar moet ik dan veel veranderen? En wie kan mij helpen het goede systeem te kiezen? Ik ken Tado en Honeywell maar zou zo niet weten wat het beste is voor mij op dit moment in de huidige situatie qua thermostaat en radiatorknoppen. Ik zou wel graag gebruik maken van een centraal schermpje en een app.

Straks komt er in de woonkamer ook vloerverwarming, dus dan moet het systeem weer een beetje aangepast worden maar ik zoek nu de beste oplossing voor de komende tijd die ik later dus weer kan aanpassen.

Het is enorm lang geleden dat ik een bericht heb gepost op het forum. Ik gebruik het zeker nog elke week om dingen te checken en de website voor de pricewatch. Maar nu had ik dus een vraag waar ik de oplossing niet zo direct bij kan vinden.