Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• thamaster88
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:08
Mijn vraag
Zojuist de ring gen 2 aangesloten op de bestaande bedrading (8v beltrafo + mechanische bel) . De ring wordt nu prima opgeladen. Alleen weigert de mechanische bel af te gaan als er aangebeld wordt. Weet iemand wat hier het probleem kan zijn?

(ring is ingesteld op "mechanische bel")

Aansluitschema:

Ring-------bel----beltrafo
|_________________|

. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CZnDx2I4zwlKsQx2im1ubweJjng=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nm6uW7qNIkwEalGjSCvt40UM.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 59% gewijzigd door thamaster88 op 26-09-2020 21:11 ]

Alle reacties

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 13:44
andytuinman3 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:07:
Mijn vraag
Zojuist de ring gen 2 aangesloten op de bestaande bedrading (8v beltrafo + mechanische bel) . De ring wordt nu prima opgeladen. Alleen weigert de mechanische bel af te gaan als er aangebeld wordt. Weet iemand wat hier het probleem kan zijn?

(ring is ingesteld op "mechanische bel")

Aansluitschema:

Ring-------bel----beltrafo
|_________________|

. [Afbeelding]
heb je het nog kunnen oplosen? ik zit met hetzelfde probleem namelijk.

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

You connect the Ring Video Doorbell Pro to the existing wiring of your bell. The bell transformer that powers your Ring Pro must therefore be strong enough. Ring recommends a voltage of at least 16 volts.
in geval van een pro (meegeleverd toch?)

in geval van doorbell 2 moet het een AC (geen DC) transformator zijn

[ Voor 12% gewijzigd door paQ op 16-10-2020 12:04 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• thamaster88
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:08
Nee de mechanische bel doet het niet. Ik verwacht dat het een voltage issue is en dat mijn beltrafo het niet aan kan. Mijn ring doet het "prima" de batterij hoot heen en weer tussen de 70 en 100 maar nooit lager. Dus ik verwacht dat ik minimaal een 12v nodig heb. Geen idee of mijn mechanische bel dat aankan maar misschien dat ik de beltrafo ooit vervang. Voor nu speelt mijn Sonos een deuntje als de ring afgaat