Welke USB C lader

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• bonki
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-08 08:59
Hallo Tweakers,
Vraagje heb via me werk een
HP ZBook 15u G6 Mobile Workstation. nu is de poort van me gewone lader stuk gegaan en om Het te laten repareren
Kost het 1200euro nu zeiden ze dat hij nog wel op te laden is met een usb c lader weten jullie toevallig welke lader ik moet hebben?

...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb via Google gezocht maar kom niks echt tegen wel voor MacBooks dus ik ben bang dat ik iets verkeerds
Bestel

[ Voor 12% gewijzigd door bonki op 26-09-2020 20:21 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

bonki schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:12:

...

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:47

Yucon

*broem*

Je eigen inzet in de OP is flut, maar je kunt eventueel hem nog eens langs een reparatieservice brengen die aan printplaten werkt. Dikke kans dat dit voor een fractie van de prijs op te lossen is.

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:47

sapphire

Die-hard pruts0r

bonki schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:12:
Hallo Tweakers,
Vraagje heb via me werk een
HP ZBook 15u G6 Mobile Workstation. nu is de poort van me gewone lader stuk gegaan en om Het te laten repareren
Kost het 1200euro nu zeiden ze dat hij nog wel op te laden is met een usb c lader weten jullie toevallig welke lader ik moet hebben?

...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Ik heb via Google gezocht maar kom niks echt tegen wel voor MacBooks dus ik ben bang dat ik iets verkeerds
Bestel
Het staat letterlijk bij aanbevolen accessoires op de HP product pagina van je laptop :?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonki
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-08 08:59
Ik zie dit nergens staan........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico Vendritto
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-09 14:45
Even los van het feit dat 1200 wel als erg veel klinkt :?

Dit is wat HP zelf op z'n website heeft staan: https://store.hp.com/Neth...0AA%23ABB%7C7EZ26AA%23ABB. Alleen lekker handig, beide niet leverbaar.

Maar als je even in de Pricewatch kijkt zijn er wel andere partijen waar je er een kunt scoren: pricewatch: HP 65W USB-C AC Adapter.

Wil je iets universeels kopen, let dan ff op de info die HP zelf geeft over USB-C PD voor jou laptop: https://support.hp.com/us-en/document/c06473057. En koop minimaal een adapter die 65W levert, je mag tot 100W schijnbaar voor dit model.

[ Voor 4% gewijzigd door Rico Vendritto op 27-09-2020 06:04 ]

Pagina: 1