Geen iPod maar een Spotify Device. Bestaat dat eigenlijk?

Pagina: 1
Acties:

• tes_shavon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-01-2024
Hallo tweakers,

ik ben op zoek naar een device om spotify mee af te spelen, liefst op de speaker zelf. Iemand enig idee?

Longread:
Dochterlief is 8 en luistert erg graag naar muziek. Voor school heeft ze een iPad nodig, die ze veel gebruikt. Maar ik merk dat ze heel veel afleiding van dat ding heeft (berichtjes, spelletjes, leuke sites, enzovoort) als ze op de haar kamer aan het spelen/knutselen wil gaan.

Ik wil haar met liefde muziek (van spotify) op d'r kamer geven, maar dan ZONDER dat die iPad nodig is. Dus bestaat er zoiets als een iPod, maar dan specifiek voor Spotify?

Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Google home is het eerste waar ik aan denk.... Kleine speaker en je kan dan vragen welke muziek je opzet. Maar heeft geen interface.

Misschien de google home met scherm..... Maar daar heb ik geen ervaring mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Je zou een iPod Touch kunnen gebruiken met Begeleide Toegang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:55
Internet radio met Spotify connect, bijvoorbeeld https://www.expert.nl/philips-tapr802-12
[Edit]
Hmmm, het lijkt erop dat een telefoon/tablet nodig is om Spotify te bedienen. Misschien zijn er modellen waarop je wel Spotify kunt bedienen.

[ Voor 46% gewijzigd door croxz op 26-09-2020 20:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B64
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:32

B64

Is een Fiio M6 iets? Of een vergelijkbaar ding van Shanling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:15

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Er bestaan diverse radio`s die ook een Spotify functie hebben. Heb je daar al eens naar gekeken/gezocht? Wat heb je al gevonden, dan kunnen we beter meedenken. :)

Daarnaast is dit aankoopadvies, dus ik verplaats je even naar het juiste subforum :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tes_shavon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-01-2024
@Michael Knight dank voor het verplaatsen. (zoveel forums, deze kende ik niet)

@Michael Knight @croxz Veel speakers adverteren met de mogelijkheid om Spotify via Bluetooth te streamen. Dat wil ik dus niet (die tablet wil ik beneden houden). De essentie van mijn vraag is daarmee inmiddels geworden "hoe werkt Spotify Connect eigenlijk". En bestaat er een device waarmee ik dat kan bedienen?

Ik begrijp dat het verschil is dat een device met Spotify Connect niet via bluetooth streamt, maar zelf de stream start via wifi. Maar bestaan er dan devices waarmee ik dan vooruit, achteruit, pauzeren, spelen kan met knoppen op het device, in plaats van met de app op de tablet? Of werkt dat gewoon niet zo?

Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:15

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

tes_shavon schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:29:
@Michael Knight dank voor het verplaatsen. (zoveel forums, deze kende ik niet)

@Michael Knight @croxz Veel speakers adverteren met de mogelijkheid om Spotify via Bluetooth te streamen. Dat wil ik dus niet (die tablet wil ik beneden houden). De essentie van mijn vraag is daarmee inmiddels geworden "hoe werkt Spotify Connect eigenlijk". En bestaat er een device waarmee ik dat kan bedienen?

Ik begrijp dat het verschil is dat een device met Spotify Connect niet via bluetooth streamt, maar zelf de stream start via wifi. Maar bestaan er dan devices waarmee ik dan vooruit, achteruit, pauzeren, spelen kan met knoppen op het device, in plaats van met de app op de tablet? Of werkt dat gewoon niet zo?
Deze is wel handig voor je: https://spotify-everywhere.com/ :)

Hier kun je de diverse apparaten zien die spotify (connect) ondersteunen. Je zult waarschijnlijk iets in de Smart Speaker/Wireless Speaker-hoek zoeken, daar staan diverse apparaten met connect + de gevraagde knopjes.. :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Michael Knight op 28-09-2020 15:30 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1