Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor gamen en video editen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Jvp1234
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02-08-2022
Ik ben op zoek naar een laptop voor gamen en video's bewerken (mijn eerste laptop dus ben neit op zoek naar iets fantastisch, gewoon iets waar ik even mee verder kan)

Wat ga je met je laptop doen?
Games zoals: sims, minecraft, apex legends,...
Ook wil ik video's editen

Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de €650

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ben niet van plan om hem vaak mee te nemen, toch ga ik hem wel heel soms nodig hebben voor school.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Dit is mijn eerste laptop, dus ben ik niet te kieskeurig, ik ben open voor alle suggesties

Alvast bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door Jvp1234 op 26-09-2020 19:20 ]

Alle reacties

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:52
Als je 'm niet mee gaat nemen en op een bureau zet, is een pc dan niet een betere keus? Een pc voor hetzelfde budget is vrijwel altijd sneller :)

[ Voor 14% gewijzigd door Hahn op 26-09-2020 19:13 ]

The devil is in the details.

• timzwolle96
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-08 18:01
https://tweakers.net/pric...rh-gaming-81lk00yymh.html

Maar zou wat @Hahn zegt ook zelf opvolgen als ik jou was.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:40
Hahn schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 19:11:
Als je 'm niet mee gaat nemen en op een bureau zet, is een pc dan niet een betere keus? Een pc voor hetzelfde budget is vrijwel altijd sneller :)
Maar moet dan nog een monitor bij gekocht gaan worden waardoor de besparing opeens niet meer bestaat.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:52
Gadgeteer schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:58:
[...]

Maar moet dan nog een monitor bij gekocht gaan worden waardoor de besparing opeens niet meer bestaat.
In een laptop zit weliswaar al een scherm, maar die krijg je er echt niet gratis bij ;) Dus zelfs al moet je er een monitor bij kopen, dan kan je met een desktop alsnog óf goedkoper uit zijn, óf een beter systeem hebben voor hetzelfde geld.

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 05-10-2020 17:25 ]

The devil is in the details.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:40
Hahn schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 17:24:
[...]

In een laptop zit weliswaar al een scherm, maar die krijg je er echt niet gratis bij ;) Dus zelfs al moet je er een monitor bij kopen, dan kan je met een desktop alsnog óf goedkoper uit zijn, óf een beter systeem hebben voor hetzelfde geld.
Klopt maar het prijsverschil tussen desktop en laptop wordt wel kleiner. Laptops zijn duurder maar in die prijs voorzien speakers en beeldscherm..
Pagina: 1