Lekker zijn is een gave :)
Die van ons is ook eens stuk geweest. We hebben toen gebeld en de volgende dag (Goede Vrijdag!) kwam er al een monteur langs om dat ding te vervangen!
Love begins with a metaphor. Which is to say, love begins at the point when a woman enters her first word into our poetic memory. - Milan Kundera
lancity
de blauwe dus.
Ja bij mij ook maar ik dacht in eerste instantie dat er een storing bij chello was dus ik wachte een dag
de blauwe dus.
Ja bij mij ook maar ik dacht in eerste instantie dat er een storing bij chello was dus ik wachte een dag
Verwijderd
heh die suckers van chello waren ook bij mij gekomen zij met ze 2e kijken, 3uur lang ofzow, kabelmodems gewisseld, netwerken verwisseld. blam, andere netwerk kaart in me server en hij deed t wel... juh chello wilde perse mense langs sturen, my fine... ik vin wel lache 2 van die '''''''techies''''''' uitlache.
( lancity modem bdw )
( lancity modem bdw )
heb al drie jaar een lancity (met die grote koelvinnen) nog nooit problemen mee gehad
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
nah volgens de monteur is ie overleden doordat er steeds de stroom uit gevallen is.
pas 3 keer gebeurt in de afgelopen 1 jaar
pas 3 keer gebeurt in de afgelopen 1 jaar
Uhmz, boeien?
Het werkt of het werkt niet; moi boeit het niet of bij iemand anders zijn/haar kabelmodem wel eens stuk is geweest. Maar goed: tis vrijdagmiddag en ik ben aan het werk, waardoor mijn humeur dalende is.
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
ik vroeg me ook al af ligt het aan mijOp vrijdag 10 augustus 2001 12:04 schreef pven het volgende:
Uhmz, boeien?Het werkt of het werkt niet; moi boeit het niet of bij iemand anders zijn/haar kabelmodem wel eens stuk is geweest. Maar goed: tis vrijdagmiddag en ik ben aan het werk, waardoor mijn humeur dalende is.
kan er niks aan doen sorry
geen idee maar mijn pc staat continu aan enzo
Verwijderd
neej hoeft niet, je kan m ook gewoon tijdje uithebben maar je moet m niet elke avond uitzetten en 's ochtends weer aan dat raden ze af. Maar als je op vakantie gaat ofzo kun je m gewoon uitzetten maar ik laat m gewoon altijd aanstaanOp vrijdag 10 augustus 2001 12:07 schreef ikbenveldmuis het volgende:
moet zo een ding dan continue stroom hebben ofzo?
Ik neem aan van wel hij staat bij mij 24 uur per dag 7 dagen per week aan
alleen nu zit ik te kutten met mijn verbinding
Pagina: 1