Hallo medetweakers,
Voor mijn bijna-zesjarige zoon zoek ik een kinderhorloge met gps en belfunctie. Op verschillende websites zijn die te vinden alleen lijken de reviews wat vervuild te zijn door de aanbieders, en iedere keer als ik wat verder reviews bekijk dan blijkt er iets mee te zijn, zoals dat de batterij maar 3 uur mee gaat of dat de app sinds een paar maanden niet meer werkt, afwezige support etc. Daarnaast heb ik het vermoeden dat een aantal Nederlandse merken de goedkope Chinese horloges hier rebranden en met 400% marge vermarkten. Nou is er niks mis met Chinese koopwaar alleen wel wat lastig om de juiste te vinden.
Is hier iemand die een tip kan geven voor een horloge met de volgende features:
GPS
Spraakoproepen (elkaar bellen dus)
Geofencing
Locatiegeschiedenis (nice to have)
Batterij die 8u of meer mee gaat.
De prijs maakt mij niet zo heel veel uit, als het maar betrouwbaar is.
Hoop dat iemand een tip kan geven!
Alvast dank!
Mvg,
Pier
Voor mijn bijna-zesjarige zoon zoek ik een kinderhorloge met gps en belfunctie. Op verschillende websites zijn die te vinden alleen lijken de reviews wat vervuild te zijn door de aanbieders, en iedere keer als ik wat verder reviews bekijk dan blijkt er iets mee te zijn, zoals dat de batterij maar 3 uur mee gaat of dat de app sinds een paar maanden niet meer werkt, afwezige support etc. Daarnaast heb ik het vermoeden dat een aantal Nederlandse merken de goedkope Chinese horloges hier rebranden en met 400% marge vermarkten. Nou is er niks mis met Chinese koopwaar alleen wel wat lastig om de juiste te vinden.
Is hier iemand die een tip kan geven voor een horloge met de volgende features:
GPS
Spraakoproepen (elkaar bellen dus)
Geofencing
Locatiegeschiedenis (nice to have)
Batterij die 8u of meer mee gaat.
De prijs maakt mij niet zo heel veel uit, als het maar betrouwbaar is.
Hoop dat iemand een tip kan geven!
Alvast dank!
Mvg,
Pier