Ervaring Met Inno3d 2080 Super JET

Pagina: 1
Acties:

• jerry.G
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 24-02-2021
Hi allen,

De inno3d 2080 super JET heeft een flinke prijsdaling gehad naar €500. Ik kan niets terugvinden over het presteren van de kaart of over zijn koelingsvermogen.

Ik heb een dode kaart en zoek een vervanging. De 3070 is onderweg, maar dat duurt nog zeker maanden voordat ik die in mijn handen heb

Weet iemand meer over deze variant van de 2080 Super? Het lijkt op de 2080 super Blower van Pny.

Gr,

Jerry

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Het is een blower. Die beschrijving als "Super JET" is waarschijnlijk vrij accuraat. Het kan zomaar klinken alsof je behuizing opstijgt, zo je raam uit. Op zich kan een redelijke goede blower stijl koeling die niet al te luidruchtig is best, maar ze zijn zeldzaam. Zonder reviews zou het qua audio een mooie aanvulling kunnen zijn op Flight Sim 2020, maar voor veel andere games is het wat minder. :z :P

Maar een RTX3070 zit waarschijnlijk ergens rond de 20-30% sneller dan een RTX2080. Als je een goede RTX2080S kan kopen voor een lage prijs, tja dan zou ik de RTX3070 eigenlijk vergeten. Als je een overbrugging zoekt, dan zou ik eerder naar iets veel goedkopers kijken of tweedehands. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• jerry.G
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 24-02-2021
Dank voor je reactie Daniël,

Dus een model review is er niet, maar ik kan wel zoeken naar blowers? Dat is een stap :).

Ben ook wel benieuwd naar de amd navi, maar wat je zegt is dus mijn afweging.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Niet echt. Blowers kunnen ook verschillen. Er zijn er die best aardig zijn, de meeste niet.
Maar ik zou eigenlijk gaan kijken naar een tijdelijke overbrugging zoals een GTX1660S of RX5600XT of iets tweedehands. Ik zit zelf ook te wachten wat RDNA2 gaat brengen, maar ik kan wachten met mij RX5700XT. Ik durf namelijk niet te zeggen dat je half oktober ook echt een RTX3070 kan krijgen. Bij AMD lijken ze te speculeren dat ze wel meteen voorraad hebben, maar daar is de aankondiging op 28 oktober, de launch is waarschijnlijk later.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.