Toon posts:

Monitor signal probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn monitor een tijdje uit heb gehad (computer staat aan) en ik wil hem weer aan zetten dan geeft die geen beeld. Ik moet dan eerst op signal (bnc/d-sub staat eronder) drukken en dan weer terug naar enter. Dan moet ik de monitor weer uit en aan zetten en dan heb ik pas beeld. Weet iemand hier een oplossing voor??

Het is trouwens een Eizo T660i-T 20" monitor...

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

is dat als hij uit standby komt of echt stroom eraf??

Magneet

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Verwijderd

Topicstarter
Echt van de stroom af.. Wazig he!! Zet mijn monitor gewoon uit als ik weg ga...

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:14
Sinds wanneer gaat de stroom van een monitor af als je hem uitzet :? zolang de stekker in het stopcontact zit staat er stroom op hoor |:(

Verwijderd

Is denk ik een soort Eizo bug.

Ik heb ook zoiets dergelijks met mijn Eizo F760-iW. Alleen is de 2e keer aanzetten bij mij altijd voldoende. :(
Het heeft geloof ik iets met signaal puls te maken en best kans dat als we de BNC input gebruiken we dit probleem nooit meer zullen tegenkomen.

Ik heb het trouwens ook bij aanzetten computer. Als ik dan niet vrijsnel erna de Eizo aanzet en bijvoorbeeld wacht tot windows al is opgekomen, dan rest ook alleen maar een 2e keer aanzetten bij mij.
Heb jij dat ook?

Maar goed, volgens mij op wellicht dus een BNC kabel na, is hier niks aan te doen.

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

* Diamon ziet een nieuw topic aankomen: "Het grote Eizo bug topic"

And The Only One

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 11 augustus 2001 07:41 schreef RayUno het volgende:
Is denk ik een soort Eizo bug.

Ik heb ook zoiets dergelijks met mijn Eizo F760-iW. Alleen is de 2e keer aanzetten bij mij altijd voldoende. :(
Het heeft geloof ik iets met signaal puls te maken en best kans dat als we de BNC input gebruiken we dit probleem nooit meer zullen tegenkomen.

Ik heb het trouwens ook bij aanzetten computer. Als ik dan niet vrijsnel erna de Eizo aanzet en bijvoorbeeld wacht tot windows al is opgekomen, dan rest ook alleen maar een 2e keer aanzetten bij mij.
Heb jij dat ook?

Maar goed, volgens mij op wellicht dus een BNC kabel na, is hier niks aan te doen.
Nee bij het aanzetten van de computer doet de monitor het nooit... Moet eerst signal knoppie indrukken en dan monitor eerst weer uit doen....

Idd heel wazig allemaal en toevallig dat jij dat ook hebt met een Eizo... Het is irritant maar gelukkig niet onwerkbaar :)

BTW Ik ben ff op vakantie geweest vandaar dus dit omhoog schoppen... :)

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog meer ideeen??

Verwijderd

Topicstarter
of eventueel al een bnc kabel uitgeprobeerd? ;)

• aOk
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

aOk

Ik heb hier nu een eizo F77 (2e hands) maar krijg m maar niet aan de praat :(
heb dus gewone d-sub kabels d'r bij.
Als ik de stekker d'r eerst uithaal en dan aandoe start ie op zonder met piepen maar daarna knippert ie alleen en piept ie niet meer, maar als ik m dan aan en uit doe piept ie om de seconde (maar dat hoort eerder naar het beeldscherm (soort degauss).

Wat moet ik nou precies doen?

ps. heb een ati radeon 8500 vid card maar dat zal wel geen probleem zijn toch?

[ Voor 16% gewijzigd door aOk op 20-01-2003 19:38 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Beter op de topicdatums letten ajb. Deze is bijna 1 1/2 jaar oud :X
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.