Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag video's op hoge kwaliteit kunnen editten, daarnaast wil ik ook gewoon ermee kunnen gamen zonder dat ik lag ervaar.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is rondom 1500 euro. Als het goedkoper kan dan is het ook gewoon prima.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil sowieso de Nvidia RTX 3080 erin hebben en ook een intel processor. (ik dacht misschien aan een i5 of i7 10e generatie).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb niet echt verstand van componenten, ik laat de computer bouwen door een expert. Ik zorg alleen voor de componenten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de processor wil ik een Intel hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen extra wensen.
Ga je overklokken?
Dat ben ik niet van plan, de setup moet al snel genoeg zijn bij de base clock.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb niet echt verstand van het bouwen van een computer, ik ben bang dat ik iets verkeerds bestel waardoor het later niet goed meer gaat functioneren. Enige advies zal me goed helpen!
Ik wil graag video's op hoge kwaliteit kunnen editten, daarnaast wil ik ook gewoon ermee kunnen gamen zonder dat ik lag ervaar.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is rondom 1500 euro. Als het goedkoper kan dan is het ook gewoon prima.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil sowieso de Nvidia RTX 3080 erin hebben en ook een intel processor. (ik dacht misschien aan een i5 of i7 10e generatie).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb niet echt verstand van componenten, ik laat de computer bouwen door een expert. Ik zorg alleen voor de componenten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de processor wil ik een Intel hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen extra wensen.
Ga je overklokken?
Dat ben ik niet van plan, de setup moet al snel genoeg zijn bij de base clock.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb niet echt verstand van het bouwen van een computer, ik ben bang dat ik iets verkeerds bestel waardoor het later niet goed meer gaat functioneren. Enige advies zal me goed helpen!