Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een systeem dat klaar is voor huidige en toekomstige triple AAA games. Niks super belachelijks, als ik games van over 2 jaar niet op 100% ultra kan spelen is dat niet erg.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro is de max dat ik wil besteden aan het systeem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem niks mee uit mijn oude systeem want dat is oude rommel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledige tower nodig, van case tot gpu tot cpu koeler, alles wat je nodig hebt!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Sta open voor alles!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er hoeven geen fancy lampjes of RGB op, ik wil gewoon de beste bang for the buck!
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb een hele tijd geen research meer gedaan naar pc componenten dus ben pas sinds kort weer een beetje op de hoogte. Mijn vraag aan jullie is, wat raden jullie aan en waarom vooral!
Dit is wat ik zo ver heb bedacht:
Maar ik twijfel dus over vrijwel alles is dat lijstje. Oh en ik heb een FreeSync Monitor, dus ik denk dat ik de voorkeur heb voor een amd kaart?
Een systeem dat klaar is voor huidige en toekomstige triple AAA games. Niks super belachelijks, als ik games van over 2 jaar niet op 100% ultra kan spelen is dat niet erg.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro is de max dat ik wil besteden aan het systeem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem niks mee uit mijn oude systeem want dat is oude rommel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledige tower nodig, van case tot gpu tot cpu koeler, alles wat je nodig hebt!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Sta open voor alles!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er hoeven geen fancy lampjes of RGB op, ik wil gewoon de beste bang for the buck!
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb een hele tijd geen research meer gedaan naar pc componenten dus ben pas sinds kort weer een beetje op de hoogte. Mijn vraag aan jullie is, wat raden jullie aan en waarom vooral!
Dit is wat ik zo ver heb bedacht:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 184,- | € 184,- |
1 | Moederborden | ASRock Fatal1ty B450 Gaming K4 | € 81,- | € 81,- |
1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 5600 XT MECH OC | € 300,05 | € 300,05 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 52,90 | € 52,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 100,05 | € 100,05 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 97,90 | € 97,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 815,90 |
Maar ik twijfel dus over vrijwel alles is dat lijstje. Oh en ik heb een FreeSync Monitor, dus ik denk dat ik de voorkeur heb voor een amd kaart?
[ Voor 49% gewijzigd door dvdn1997 op 25-09-2020 22:34 ]