|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Zelf heb ik een lite-on 16x10x40, dit omdat toen in vergelijking met de plex hij gewoon 200 piek goedkoper was.
Hij doet het tot nu toe top.
Wil je gewoon verzekerdt zijn van een goede brander, zeg maar een mercedessen onder deawoo's neem je plextor.
Dit lite-on doet er volgens die vergelijking zeker niet voor onder.
Je betaald minder, en je hebt maar 1 jaar garantie bij de lite-on.
Hij doet het tot nu toe top.
Wil je gewoon verzekerdt zijn van een goede brander, zeg maar een mercedessen onder deawoo's neem je plextor.
Dit lite-on doet er volgens die vergelijking zeker niet voor onder.
Je betaald minder, en je hebt maar 1 jaar garantie bij de lite-on.
Verwijderd
Stel je niet zo veel voor van garantie die de fabriek geeft.
Allemaal leuk en aardig, maar wanneer het puntje bij paaltje komt gaan ze moeilijk doen.
Ik heb bijv. een sony discman, waar 1 jaar garantie op zit/zat. Na 7 maanden speelde hij geen cd's meer af. 4x opgestuurd naar de fabriek, elke keer de melding "ongerepareerd retour; controleer de adapter.
Maar hoe kan het probleem nou aan de adapter liggen terwijl er normale batterijen in zitten?
Nu voor de 5e keer opgestuurd binnen garantie periode, maar ik krijg nu een rekening van 82,50,- omdat ik hem te vaak heb opgestuurd !
Weet niet hoe het met de garantie van Plextor zit, maar ik zou gewoon die 200 piek in eigen zak steken.
Allemaal leuk en aardig, maar wanneer het puntje bij paaltje komt gaan ze moeilijk doen.
Ik heb bijv. een sony discman, waar 1 jaar garantie op zit/zat. Na 7 maanden speelde hij geen cd's meer af. 4x opgestuurd naar de fabriek, elke keer de melding "ongerepareerd retour; controleer de adapter.
Maar hoe kan het probleem nou aan de adapter liggen terwijl er normale batterijen in zitten?
Nu voor de 5e keer opgestuurd binnen garantie periode, maar ik krijg nu een rekening van 82,50,- omdat ik hem te vaak heb opgestuurd !
Weet niet hoe het met de garantie van Plextor zit, maar ik zou gewoon die 200 piek in eigen zak steken.
Ga voor de lite-on want plextor is met zijn garantie hee erg vaag!!!
Plus dat die lite-on veel goedkoper is en vrijwel even goed.
Plus dat die lite-on veel goedkoper is en vrijwel even goed.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Verwijderd
lees de review op cdrinfo.com en kijk wat je dan doet, ik zou voor de lite-on gaan want deze doet niks onder voor de plextor en is nog goedkoper ook
De meesten zijn tevreden met de Lite-On, dus ik zou voor de Lite-On gan jah. Deze is ook nog eens stukken goedkoper.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
ik heb een plextor 12x 10x 32x ...
1 keer problemen mee gehad na 1/2 jaar en toen opgestuurd...
kreeg na 1 week een nieuwe met een brief dat de anders als DOA was afgeschreven...
plextor garantie is top...
van Lite on weet ik eigenlijk niet zo veel maar gezien de goede garantie van plextor zou ik voor de plextor gaan...
1 keer problemen mee gehad na 1/2 jaar en toen opgestuurd...
kreeg na 1 week een nieuwe met een brief dat de anders als DOA was afgeschreven...
plextor garantie is top...
van Lite on weet ik eigenlijk niet zo veel maar gezien de goede garantie van plextor zou ik voor de plextor gaan...
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Idd hoe zit het met de garantie wat betreft liteon? want bij plex hoor ik daar heel veel positieve geluiden over maar nog nooit iets over lite on gehoord gaan die drives nooit stuk ofzo
of durft niemand het te vertellen
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
er zijn wel topics over geweest hoor.. heb er zelf 1 geopend 
Lite-on ruleerd nog steeds.. goedkoop en snel.. en dae van 28x ( op het eind )
Lite-on ruleerd nog steeds.. goedkoop en snel.. en dae van 28x ( op het eind )
https://wren.co/join/Devian
Ik heb een Plextor 24 speed aangeschaft omdat mijn Plextor 8/20 scsi is overleden, eigenlijk wilde ik een scsi model kopen, maar Plextor is daar blijven hangen op 12 speed. Tot nu toe ben ik zeer tevreden en de problemen die er zouden zijn worden wel weer verholpen als er weer een nieuwe firmware uitkomt, daar heb ik alle vertrouwen in, kijk maar naar alle voorgaande modellen. Ja, die 2 jaar garantie, is toch gewoon helemaal top.8-)
Verwijderd
Ik had gezegd plextor maar als je de garantie bepalingen lesst. Ik zou nu voor een lite on gaan.
Plextor leverd je binnen garantie gewoon een gerepateerd model van een ander en ja dat is iets wat mij niet aanstaat, zeker niet voor die meer prijs.
Plextor leverd je binnen garantie gewoon een gerepateerd model van een ander en ja dat is iets wat mij niet aanstaat, zeker niet voor die meer prijs.
De garantie van plextor is grandioos.
Ik kom uit het tijdperk van de 4x branders (SCSI) daarom dat ik toen voor plextor heb gekozen omdat die gewoon stukken beter waren dan de rest.
Tegenwoordig maakt het niks meer uit en zou ik voor de lite-on gaan.
Garantie is leuk maar ik heb er geen 200,- meer voor over.
Ik kom uit het tijdperk van de 4x branders (SCSI) daarom dat ik toen voor plextor heb gekozen omdat die gewoon stukken beter waren dan de rest.
Tegenwoordig maakt het niks meer uit en zou ik voor de lite-on gaan.
Garantie is leuk maar ik heb er geen 200,- meer voor over.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Pagina: 1